Dva primera koji sleđe prikazuju švenkove koji su vizuelno veoma neobični. Zbog toga kamera mora đa izveđe jeđnu vrstu lupina.
Prvi primer
Horizontalni švenk je izveden sa akterom koji ođlazi prema kameri i prolazi "ispred" kamermana dok ga ovaj prati kamerom.
Ali, šta će se desiti ako akter prođje "iza" leđja kamermana koji izvođi prateći horizotalni švenk?
U nameri da aktera sve vreme drži u kadru, kamerman je prinudjen da se nagne unazad.
Ovaj pokret zahteva da se kamera nalazi u donjem rakursu. Na projekciji će se akter kretati ovako: vidimo ga kako se pribižava prema nama, onđa se njegovo telo nakrivi dok počinje da se kreće oko tri ivice kadra; prvo na jednoj strani dolazi do gornje ivice u kom trenutku je potpuno obrnut. Vizuelni salto je upotrebljen veoma često u "Mission Impossible".
Drugi primer
Kada je kamera usmerena okomito nadole da bi snimila neki prolazak kroz kadar, zapanjujuće neobičan efekat će postići okretanjem kamere za 180° po svojoj vertikalnoj osi.