Kružna vožnja deluje veštački, i mora se koristiti oprezno i samo kađa postoje jaki dramski raziozi. Kontinuirana kružna vožnja ima tendenciju da zaseni samu priču, skrećući pažnju na akrobacije kamere.
Kružna vožnja oko dve osobe često je upotrebljena da bi se izrazilo emocionalno raspoloženje koje postaje poentom njihovog odnosa – („Carrie“) na primer, nekoliko poljubaca posle neočekivanog okreta, uspostaviće njihovu medjusobnu vezu.
Moguće je postići još jednu varijantu ako se kamera okreće u krug sa jednim od aktera, oko statične ličnosti u sredini. Akter koji se kreće okrenut je licem kameri, a drugi se vide iz stalno promenljivih položaja.
Ponekad je dovoljno samo pola kruga da bi se u kadru postiglo specifično raspoloženje.
Na primer, čovek se obratća grupi ljudi. Kamera se kreće u polukrugu iza njih, kadrirajuči vodju sve vreme u sredinu kadra.
Osećanje zavisnosti prema centralnoj figuri je naglašeno jer se pažnja, čak i za vreme pokreta, zadržava na vodji kao stožeru. Polukružna vožnja kamere može da sadrži i švenk na početku ili kraju. Na ovaj način unutrašnji deo kruga je kadriran frontalno, na početku ili kraju kadra. Ovakvo rešenje je upotrebio Lorens Olivije (Lawrence Oli- vier) u svojoj verziji Hamleta.
Za vreme izvodjenja predstave u zamku, koju je pripremio Hamlet, da bi dokazao krivicu svog očuha, kralja, glavne ličnosti drame su rasporedjene u tri grupe ispred pozornice.
Evo opisa ovog jedinstvenog kadra:
Kadar počinje sa Polonijem, kraljem Klaudijem i kralji- com Gertrudom, koji se vide u srednjem planu, sa strane. Kralj je nešto zaklonjen pa ga Polonije traži pogledom. Polonije učini jedan korak napred da bi kralja bolje video. Kamera švenkuje na levo da bi kadrirala Horacija na drugoj strani. Horacio takodje gleda u kralja. Kamera nastavlja švenk na levo, da bi kadrirala ženu-glumicu na sceni kako otkriva telo jednog glumca. Hamlet se vidi u prednjem planu kako gleda na desno prema kralju van kadra. Iza njega žena-glumica je kleknula pored glumca koji leži, izvodeći na sceni pantomimu. Sada se kamera pokrene vožnjom udesno u polukrugu, prolazeći iza aktera dok se predstava i dalje odvija. Ksunera prolazi iza kraljice, kralja i Polonija. U tom trenutku ubica u predstavi ulazi na scenu i teši uplakanu ženu. Ulaze dva čoveka u kapuljačama preko gleve i odnose ieš. Kamera staje iza Horacija. On se vidi u prednjem planu, desno, a glumci u pozadini, levo. Sada Horacio gleda na levo i polazi u tom pravcu. Kamera za njim švenkuje. U pozadini, levo, vide se Hamlet i Ofelija. Horacio još uvek u prednjem planu, desno. Tada se opet vraća na levo, kamera švenkuje za njim. Klaudije i Gertruda su levo. Horacio je još u prednjem planu, desno, okreće glavu na desno prema pozornici, a kamera u polukružnoj vožnji na levo i švenkuje na desno kao na početku kretanja. Kamera kadrira glumce koji pantomimom izvode pomirenje. Kamera prolazi iza Polonija, kralja i kraljice i dva glumca koji izlaze sa scene. Kamera se u vožnji kreće na levo, prolazi iza kraljice u prednjem planu, i švenkuje na desno prema Horaciju u pozadini. Kurtizane su poredjane oko središnjeg prostora, u srednjem planu su kadrirani iz profila kralj i kraijica. Kralj ustaje vidno uzbudjen i podiže ruke prema očima. Kao što jasno pokazuje, polukružna vožnja kamere je bila u istom kadru dvaput upotrebljena, i na kraju svakog pokreta polukružni švenk koji je otkrivao frontalni pogled na glavne ličnosti (kraljica-kralj), koje prate druge dve grupe (Hamlet i Horacio). Akcija u sredini pozornice traje bez prekida za vreme celog kadra, ali ova aktivnost blesne povremeno i samo u ključnim trenutcima radnje koji su značajni za reakcije ostale tri glavne grupe likova.