•        Evo prilike da i Vi postanete deo Prologa.
  •        Ukoliko želite da postavite prikaz svog omiljenog, ili neomiljenog, filma, glumca ili reditelja, vest koja vam je jako značajna, ili bilo šta što se tiče sveta kinematografije, možete nam poslati vaša viđenja na adresu info@joombooz.com
  •        Da bi bio objavljen, prikaz ne sme u sebi sadržati nikakve vulgarnosti, da ne bude kraći od 10 rečenica, reči poput "brate", "sestro", "fenomenalno", "super" (osim ako nije deo naslova) i njima slične neće se uzeti u obzir, kao ni atak na manjinske grupe.
facebook twitter rss youtube

Šta se desi u Vegasu, ostaje u Vegasu!

OD SCENARIJA DO EKRANA

KOJE SU ŠANSE?

Friman. De Niro. Daglas. Klajn.

Prvi put u svojim legendarnim karijerama ovi dobitnici Oskara glume zajedno u komediji punoj humora i razmišljanja o prijateljstvu.

„Mogli su da mi pošalju telefonski imenik i ja bih prihvatio ulogu,“ izjavio je Morgan Friman (koji glumi Arčija). „Skočio sam na priliku da snimim film s njima. Uvek smo se vrteli jedan oko drugog u filmskoj industriji, ali nikad nismo radili zajedno.“ Robert de Niro (koji glumi Pedija) je dodao: „Kad smo počeli da sarađujemo nismo se osećali kao stranci, jer smo povezani već godinama i pratimo ko, gde i šta snima.“ Majkl Daglas (koji glumi Bilija) je rekao: „Kad dobijete četvoricu muškaraca iz Fletbuša (četvrt u Bruklinu) koji počnu da improvizuju, već imate zabavan film. Svako ima svoj stil i zanimalo me je kako će sve ispasti, a na kraju je upravo taj spoj različitih stilova odlično odgovarao našem načinu radu.“ Kevin Klajn (koji glumi Sema) uživao je u prilici da sarađuje sa svima: „Bilo je uzbudljivo sarađivati s glumcima kojima se divim već godinama. Što je bolji glumac s kojim radite, to ćete i vi biti bolji.“ Nastavio je: „Takođe mi se svideo scenario koji je istraživao pitanje prijateljstva, i to ne samo vrednosti i prednosti, već i uslove i cenu prijateljstva. Svi se bezuslovno podržavaju, ali i upozoravaju jedan drugog u slučaju da skrenu s pravog puta. Ponekad to zahteva istinsku hrabrost.“

Fogelman je napisao Legende u Vegasu pre šest godina.

„Uvek sam voleo komedije o prijateljstvima i na pamet mi je pala ideja o momačkoj večeri i putovanju koje će podmladiti četiri dugogodišnja prijatelja i postati eliksir koji će im pomoći da vrate iskru u svoje živote. Mislim da unutar grupe prijatelja postoje odnosi koji se nikad ne promene. Kad smo mladi pronađemo svoj „čopor“ i svoju ulogu u čoporu. Čak i kad ostarimo i osnujemo porodice, povratimo stare navike, ponašanja i uloge kad se čopor ponovo okupi. Mislio sam da bi bilo zabavno istražiti te odnose i šta će se dogoditi kad se grupa starijih muškaraca ponovo okupi i počne da preuzima uloge koje su imali kao mladi momci.“

Producent Ejmi Baer je htela da snimi film za „bejbi bumere“ još otkad je radila na Something's Gotta Give: „Primetila sam trend filmova koji su bili vrlo uspešni za publiku koja je bila zanemarena. Negde u to vreme pojavio se Den Fogelman s ovom pričom koja mi se odmah svidela, o četiri muškaraca koji se ponovo povežu i prisete zašto su uopšte tako dobri prijatelji. Ne samo da je bila zabavna, već i osećajna i stvarna, publika je mogla da se poistoveti s njom.“

U projekat se uskoro uključio i reditelj Džon Terteltaub kojeg je privukao kvalitetan scenario: „Možete da snimite zabavan film koji se ne bavi ničime. Možete da napravite dramu koja nije zabavna i nema duha. Takvi filmovi nisu vredni našeg truda. Ako likovi i njihovi problemi nisu stvarni, onda šale neće uspeti i sve će se činiti površnim. Ovaj film ima sve potrebno i obrađuje pitanje ponašanja u skladu sa svojim godinama. Svi znamo da dođe trenutak kad morate da odrastete i određeni postupci su patetični ako ih se ne otarasite. S druge strane, postoje stvari koje ne smemo nikad da zaboravimo, i postoje radosti i ponašanje koje morate da sačuvate. Prava zrelost je u razumevanju šta treba ostaviti, a čega se treba rešiti... a to je teško.“

Kad se prvi put upoznamo s likovima, Sem (Klajn) je na Floridi, izgubljen jer se prerano povukao u penziju, Arči (Friman) se dosađuje dok živi s previše zaštitnički nastrojenim sinom u Nju Džerziju, a Pedi (De Niro) tuguje za svojom preminulom ženom u stanu u Bruklinu. Iz njihove rutine trgne ih iznenadni telefonski poziv od Bilija (Daglasa), bogatog advokata iz Malibua koji je napokon zaprosio svoju devojku. Odluče da se nađu u Las Vegasu zbog njegove momačke večeri i proslave veridbu.

Ali onda kada „četvorka iz Fletbuša“ dođe u grad, postane jasno da to NIJE Vegas njihove mladosti.

„U komedijama je ponekad teško definisati glavnog protivnika... a ponekad ni ne postoji. U ovom filmu,“ rekao je Terteltaub, „glavni protivnik je Vegas. Četvorka dođe u grad očekujući jedno, ali Vegas se mnogo promenio otkad su bili mladi. Veliki je. Glasan. Zabavan. Mlad. To je Vegas današnjice. Grad za mlade. U njemu se osjećaju kao ribe na suvom... i to usred pustinje. Ne zato što su se oni promenili, već zato što su se stvari oko njih promenile.“

„Film je veoma zabavan upravo zato što se ta četiri muškarca prisećaju Vegasa kakav je nekada bio i veoma ih iznenadi ono što ih dočeka,“ dodao je Mark. „Na kraju shvate da mogu ponovo da osvoje grad i to na svoj način.“

Daglas veruje da će se publika poistovetiti s likovima bez obzira na njihove godine. „Moj lik Bili je šarmer koji nikad nije odrastao. Uspešan je advokat koji se odlično zabavljao ceo svoj život i nikad se nije oženio. Na sahrani poslovnog partnera trgne se i prvi put oseti da je smrtan, zbog čega odluči da zaprosi svoju devojku. Srce mu je bilo slomljeno kad je bio mlad. Od tada nikad nije hteo da se veže ni za jednu ženu.“

Dok je Bili muškarac koji nikad nije hteo da odraste, Pedi ne želi da napusti svoj dom. De Niro opisuje Pedija kao penzionera koji je „u depresiji i ne želi da se pomeri iz stana. A zatim prijatelji uspeju da ga nasamare i nagovore da dođe u Vegas zbog Bilija (s kojim se posvađao).“

Arči neće da dozvoli Pediju da propusti priliku da promeni sve njihove živote, uključujući njegov. Friman je objasnio: „Moj lik, Arči, u penziji je i živi u Nju Džerziju sa svojim sinom, snajom i unukom. Doživeo je infarkt zbog čega je njegov sin počeo da se ponaša prema njemu previše zaštitnički i ne dopušta mu da uradi bilo šta iz straha da to ne izazove novi infarkt. Njegova deca preuzmu njegov život nalik mnogima koji misle da mogu da upravljaju svojim roditeljima i naređuju im šta smeju da rade. U jednom trenutku morate da se pobunite i uradite ono što svaki roditelj koji poštuje sebe mora da uradi. Kad se ukaže prilika za ovu avanturu, Arči uradi ono što se mora, i iskrade se.“

„Prvi put u mnogo godina Arči se oseća slobodno,“ rekao je Mark. „Uživa u svojoj slobodi i odluči da izvuče što više može iz svakog trenutka u Las Vegasu.“ Arčiju se u Vegasu osmehne sreća i uspe da osvoji veliku svotu kockajući se, koju iskoristi da bi zajedno s Pedijem i Semom dao Biliju najbolji mogući venčani poklon i oduži se za svu velikodušnost koju im je Bili tokom godina ukazao.

A zatim je tu Sem koji je otišao u prevremenu penziju da bi udovoljio svojoj ženi. Klajn kaže da Sem otkrije koliko zapravo srećan brak ima kad se nađe u Las Vegasu. „Prerano je prestao da radi i povukao se u zajednicu penzionera. Dosadno mu je. Misli da mu je potrebna infuzija zabave, podmlađivanje i ponovno uspostavljanje starih prijateljstava.“

Terteltaub je objasnio da će publika moći da se poistoveti i sa ženskim likovima, pogotovo Dajanom, pevačicom koju četvorka upozna kad dođe u Vegas. Dajanu glumi oskarovka Meri Stinbergen. Reditelj je za njen lik rekao: „U Dajani ima nečeg iskrenog. Ona je žena koja će vam bez oklevanja reći koliko ima godina i koji problemi ju muče: „Razvedena sam. Sama sam. Dosadno mi je. Ali pevam i volim svoj život.“

Stonbergenova ovako opisuje svoj lik: „Dajana je advokat iz Atlante koja je ostala sama nakon lošeg braka i sama je odgajala svoju ćerku koja je sad odrasla i odselila se. Zapitala se: „Dobro, šta ćeš sad? Šta ćeš da uradiš s ostatkom svog života? A zatim se seti sna kojeg je imala kad je bila mlada. Možda nije najbolja pevačica na svetu, ali je dovoljno dobra da peva u malom baru u Vegasu u kojem je niko zapravo ne sluša, ali u kojem može da pruži sebi oduška.“

Dajanu privlače Pedi i Bili koji ne prestaje da se premišlja o svojoj odluci. Kod Pedija „oseća njegovu usamljenost i da je na ivici toga da odluči da se preda. Sviđa joj se i ohrabruje ga,“ rekla je Stinbergenova. Što se tiče Bilija, „shvata da a.) ženi tridesetogodišnjakinju što ga obeshrabruje, i b.) da je verovatno okoreli neženja i zapravo ne želi da se venča. Uprkos svemu tome, sviđa joj se.“

„Nije da smo od početka hteli da zaposlimo samo dobitnike Oskara,“ rekao je Mark, „ali privukao ih je Fogelmanov scenario i prilika da rade zajedno.“

„Da je ovaj film samo neozbiljan i zabavan,“ primetio je Terteltaub, „ne bi nam bila potrebna takva postava. Potrebna nam je dubina koju donose ti glumci. U ovom filmu, mnogo toga se događa. Ovo je film o prijateljstvu, ljubavi i o tome da nikad nije prekasno da živite punim plućima, koliko god godina imali.“

Mark je primetio da svaki glumac savršeno odgovara ulozi koju je preuzeo: „Majkl je savršeni Bili, šarmantan i voljan da pokaže svoju ranjivost. De Niro je bio naš prvi izbor za Pedija jer je odličan u komedijama, a u sve unosi neverovatnu emocionalnu dubinu. Morgan je uspeo odlično da prenese Arčijevu velikodušnost i toplinu, a jedna od najzabavnijih scena je kad se opusti na plesnom podijumu. Za Sema nam je bio potreban glumac s velikom osećajnošću i odličnim osećajem za komediju.“

A Dajana? „Bilo je najteže pronaći pravu glumicu za ovaj lik jer je ključan za film,“ rekao je Terteltaub. „Njene reakcije na te muškarce informišu publiku o tome kakvi su oni zapravo. Bila nam je potrebna žena koja je dovoljno ranjiva da podstakne emocije u njima, a ipak dovoljno snažna za pravi ljubavni trougao između njih. A još pritom mora da zna da peva, a Meri stvarno dobro peva.“

„Svi glumci su morali da uspostave pravi odnos i postanu prijatelji da bi uspešno odigrali dugogodišnje prijateljstvo,“ rekao je Mark, „a ovi profesionalci su postali najbolji prijatelji nakon što su samo dva sata proveli na setu.“

GLUMAČKA POSTAVA IZ VEGASA

Glumci koji imaju sporedne uloge pomažu u određivanju karaktera glavnih likova.

Romani Malko glumi osobu koja se brine za VIP goste u hotelu, Lonija, i „očekuje poznatog repera 50 Senta, a na kraju završi brinući se o četiri matorca,“ rekao je Terteltaub. „Misli da mu je propao ceo vikend, ali do kraja vikenda shvati da mu je bilo mnogo zabavnije nego da ga je proveo s nekim drugim. On predstavlja onaj jasni glas koji kaže: Ne uklapate se. Ne pripadate ovde.“

Loni i njegovi novi klijenti moraju da se nose s Dinom, kojeg glumi Džeri Ferara. Din je onaj naporan „frajer koji je uveren da sve žene padaju na njega, što nije istina. Odlično ga glumi Džeri koji je rekao da jedino što želi jeste da ga Robert De Niro udari u lice, čemu će posvetiti celo poglavlje u svojim memoarima,“ izjavio je Terteltaub. Ta scena se dogodi kad se Din sukobi s četvorkom u klubu. Loni uveri Dina da je četvorka deo mafije, nakon čega se pretvori iz nepodnošljivog glupana u bolju osobu.

„Džeri je morao da odglumi tipičnog omraženog igrača iz Vegasa koji sedi za stolom i umišlja da je vrlo zanimljiv i važan,“ rekao je Terteltaub. „Ako ga zaista ne podnosite, onda film neće uspeti jer ga do kraja filma nećete zavoleti. Ne možete nikad do kraja da mrzite Džerija Feraru. On će odglumiti tipičnog dosadnjakovića iz Vegasa iz kojeg izvire njegova dobrota.“

Dva najekscentričnija lika s kojima se suoči naša četvorka su Moris, transvestit kojeg glumi Rodžer Bart i Red Fu koji dostavi iznenadni paket Pediju kad četvorka sudi na bikini takmičenju u hotelu. Moris je srećno oženjeni heteroseksualni Madonin imitator koji iznenadi Sema kad se sretnu u baru hotela. „Naši likovi postanu prijatelji,“ rekao je Bart. Ali najveće iznenađenje je reper i DJ Red Fu koji nastupa kod bazena na način koji ostavlja malo toga mašti.

ČETVORKA IZ FLETBUŠA POSTAJE PETORKA IZ FLETBUŠA

Ejmi Baer poznaje Terteltauba već godinama i opisala ga je kao „muškarca koji je u svojim četrdesetim, a ponaša se kao da ima 70 godina. On je zapravo mladi starac. Zabavan i osećajan, može da vas zasmejava dok ne počnete da plačete. On zaista jeste jedan od četvorke.“

Terteltaub se složio: „Bio sam stari Jevrejin još otkad sam napunio dvadeset i četiri godine. To je tako u mojoj porodici. Potičem iz vrlo tradicionalne i staromodne porodice u kojoj je jevrejski humor deo svakodnevice, u kojem su Mel Bruks, Vudi Alen i Rob Rajner stari jevrejski frajeri još otkad su bili mladići. U Holivudu je oduvek cilj glumiti nekog koji je deset do 15 godina mlađi od vas. Starost je jedan od najvećih strahova Holivuda. A ovaj film govori o prihvatanju starosti i samoga sebe. Ovi glumci su to prihvatili. Ali su ujedno i mlađi i moderniji i zabavniji od mene. Ja sam poput starog dedice koji se stalno ponašao kao da je stariji od svih i govorio im šta treba da rade.“

Terteltaub se odlično slagao sa slavnom četvorkom i uključio ih je u svoj proces snimanja filmova, tražeći od njih njihove ideje i zamisli. Opisali su ga kao zabavnog, živahnog i pametnog reditelja, zahvaljujući kome je snimanje na setu bilo nabijeno pozitivnim emocijama i ispunjeno smehom.

ONO ŠTO SE DOGODI U VEGASU, OSTAJE U VEGASU...

A ZATIM ODLAZI U ATLANTU

„Kad snimate u Las Vegasu,“ rekao je Mark, „morate da pronađete način na koji ćete predstaviti grad na novi način.“ Od samog početka bili su svesni da će snimati eksterijere (i neke interijere) u samom gradu. Dve nedelje su snimali u Las Vegasu, na nizu lokacija kao što su „Stratosfera“, muzej neonskih znakova, hotel ARIA, ulica Frimont, i ispred hotela „Miraž“ i „Belađio“.

Dizajner produkcije Dejvid Dž. Bomba stalno je na umu imao rečenicu Vegas na novi način. Snimali su u muzeju starih neonskih reklama da bi predstavili kontrast između starog i novog Vegasa, ali ključan je bio hotel „Arija“ koji je postao baza četvorke u filmu, a i filmske ekipe, dok su bili u Vegasu. Tamo su snimili eksterijere, a zatim su u Atlanti na setovima rekreirali interijere iz hotela kao što su VIP apartman „Skaj“, kapela i noćni klub „Hejz“. Atlanta je takođe dom Bilijeve skupe kuće, a poslužila je i kao Bruklin u prvim scenama filma, i mesto gde su rekreirali noćni klub „Hejz“, i kapela za venčanje u hotelu „Arija“.

Nadalje, svaki lik ima svoj svet i probleme s kojima se suočava (na početku filma),“ rekao je Terteltaub. „Sem živi u svetu u kojem je okružen starim osobama koje su starije od njega i ponašaju se starije nego on. Zato smo ga stavili u bazen s ostalim penzionerima. Za Arčija smo stvorili savršen dom koji se čini vrlo usamljenim kad Arči ostane sam u njemu. Kod Pedija je bilo ključno osmisliti dom za njegovu ženu Sofi i zatim je ukloniti iz doma. To je značilo da Dejvid mora da unese ženski dodir i napuni stan sitnicama i slikama koje Pedija stalno podsećaju na nju. A što se tiče Bilija, nedostatak sitnica i starih predmeta je pokazao da živi isključivo za danas.“

„Moj najdraži deo je uvek istraživanje, zatim rekreiranje interijera i eksterijera i na kraju nada da će kod publike izazvati emocionalnu reakciju,“ rekao je Bomba. „Ali uvek pazim da set ne nadjača scenu i ono što se događa, važno je pružiti podršku onome što reditelj želi da prenese. Ono što je super kod Džona je da je vrlo jasan u vezi toga šta želi da postigne, ali i uvek spreman da posluša tuđe ideje, čime stvara odličnu atmosferu za kreativno izražavanje.“

„Kad imate ograničena sredstva kao reditelj morate tačno da znate šta želite. Ono u čemu sam najviše uživao je bila brzina kojom smo morali da radimo. Zbog te brzine sam morao da se usmerim na ono što je zaista važno i ne trošim mnogo vremena na ono što je možda važno. Od velike pomoći su mi bili snimci. Velika je razlika kad direktno gledate ono što se događa na setu i kad to vidite na snimku. Kad montirate film vidite te detalje i iskru koje ne vidite kad ste na setu, vidite tu neobjašnjivu energiju koja čini te glumce pravim zvezdama. Bilo nam je teško da izaberemo najbolje, a još gore kad morate da izbacite neku odličnu scenu zato što je u suštini suvišna,“ izjavio je Terteltaub.

Od velike pomoći mu je bio montažer Dejvid Reni, dobro upoznat s rediteljem i njegovim procesom rada, jer je već sarađivao s njim na nekoliko filmova. S obzirom na to da je film sniman digitalno, „mogli smo samo da upalimo kamere i pustimo glumce da rade ono što žele. Nismo ograničeni filmom, a s jedne, dobre, strane to znači da imamo mnogo više materijala s kojim možemo da radimo, dok s druge strane to samo znači više posla za montažere,“ rekao je Reni. „Snimali smo 35 dana, a ja sam imao 35 dana za montažu, Džon je snimao 6-7 stranica scenarija dnevno, što je vrlo brzo.“

Terteltaub je iskoristio veštine direktora fotografije Dejvida Heningsa za snimanje filma. „Bio sam upoznat s njegovom reputacijom, a sve što sam čuo govorilo mi je da ga zaposlim,“ rekao je Terteltaub. „Postoje dve ključne veštine koje tražim od saradnika, osim što film mora dobro da izgleda. Bio mi je potreban direktor fotografije koji je ljubazan i brz. Ljudi ne shvataju da kad je lako raditi s nekom osobom, to ne znači samo da ćete se dobro slagati u društvu, već i da ćete bolje i brže raditi. Mi nismo imali vremena za svađe, prepirke, prigovore ili nagovaranje. Brzo smo radili zahvaljujući ne samo Dejvidovom sposobnom radu, već i zabavnom i društvenom karakteru.“

Što se tiče osvetljenja, tehnika snimanja, izgleda ili raspoloženja, Terteltaubova direktiva je bila jasna – „Prvo glumci. Prvo gluma. Prvo karakter. Toga smo se pridržavali. Glumci su najvažniji,“ rekao je. „Nakon toga smo se potrudili da Las Vegas izgleda veliko, blistavo i blago zastrašujuće.“

Kao i dizajn produkcije, i odeća glumaca pomaže da se ispriča priča.

Terteltaub, producenti i glumci su vrlo nahvalili kostimografa Dejnu Pink i njenu sposobnost da nađe odeću koja pomaže da se ispriča priča. „Glumci su uvek govorili da im pomaže da shvati ko je njihov lik,“ komentarisao je Terteltaub.

S tim se definitivno slaže Kevin Klajn.

Kad je prvi put ugledao svoju garderobu, Klajn je rekao: „Pomislio sam da je garderoba izrazito nadahnuta. On (Sem) je definitivno imao jedinstveni lični stil oblačenja.“

Pink je rekla da je uživala u pronalaženju prave odeće za Klajna: „Najdraže mi je bilo kad sam pronašla kapu i naočare za Klajnov lik. Pokušavali smo nekoliko različitih kombinacija, ali kad je dodao ta dva odevna predmeta znala sam da smo pronašli tačno ono što tražim. Sećam se da sam gledala u ogledalo kad se okrenuo i pogledao me, i u tom trenutku sam pred sobom ugledala Sema. Skoro smo počela da vrištim od uzbuđenja!“

„Možda se to čini kao ezoterično lupetanje,“ rekao je Terteltaub, „ali odeća je zaista veliki pokazatelj prošlosti nekog lika. Razmišljate o tome kada je ta osoba kupila taj komad odeće? Kad ju je poslednji put nosila? Šta znači kad nosi tu odeću? Koliko odeće ima? Sve te sitnice su veoma važne da bi se stvorio realan lik.“

Pink se složila. Odeća „određuje likove i ono ko su ti likovi bili nekad i ko su danas. Džon i ja smo mnogo raspravljali o tome, ali uglavnom mi je verovao i samo bi povremeno ubacio svoje ideje.“

Ovo je njena prva saradnja sa Terteltauba, ali pre toga je radila s Fogelmanom na filmu Crazy, Stupid, Love. „Već sam sarađivala s Denom i izuzetno ga poštujem. Takođe volim da oblačim muškarce i već sam osmišljavala kombinacije za muške likove, a stvarno sam želela da sarađujem s njim na likovima za ova četiri glumca. Zatim sam upoznala Terteltauba i nije bilo šanse da ne prihvatim ovaj posao.“

Terteltaub je tražio način da pokaže razlike između generacija i pronašao ga je u muzici. „Većinu muzike u filmu čujemo u noćnim klubovima i na zabavama, a u današnjem Vegasu to znači mnogo hip-hopa i elektronike. Morali smo da nađemo zlatnu sredinu, a za ovaj film je to bilo vrlo teško uraditi. Bio nam je potreban zvuk i muzičke teme koje će pratiti ta četiri starija muškarca, ali susreli smo se s jednim problemom - ti likovi su bili u naponu snage kad je rokenrol bio na vrhuncu. Teško je pokazati razliku između generacija kad su starci bili klinci koji su slušali rok. Zato smo se okrenuli nečemu bezvremenskom... bluuz. Kompozitor Mark Madersbaug je pronašao način da uvede specifičan zvuk i instrument za svakog lika. Majkla Daglasa predstavlja gitara, De Nira klarinet, itd. To je vrlo suptilno, ali odlično smišljeno.“

Budući da je ovo prvi put da radi s Madersbaugom, Terteltaub je u početku bio vrlo nervozan. „Mark je definitivno vrlo opuštena osoba, a ja to definitivno nisam. Ali na kraju smo se odlično razumeli i zabavili.“

Za Madersbauga su Legende u Vegasu bila „odlična prilika da komponuje muziku za film, muziku za dirljive trenutke sa retro Vegas zvukom. Muzika koju sam komponovao je podeljena u dve kategorije: a) orkestralna, emocionalna muzika koja priča priču i b) muzika iz kasnih šezdesetih i ranih sedamdesetih zajedno s džezom i orguljama, koja podseća na „Grin Onions“ (Buker T. & M.G.'s) i Reja Čarlsa, kao tematska muzika za četiri glavna glumca, njihovo prijateljstvo i zastarelu ideju o tome šta Las Vegas danas predstavlja. Najveći uticaj na muziku u filmu imali su zvuk i stil starog Vegasa.“

„Džon je imao jasnu ideju šta želi da napravi, i inteligentno i artikulisano se izrazio,“ dodao je Madersbaug. „Film je dobro napisan, dobro zamišljen i dobro odglumljen, tako da se sve spojilo u jednu harmoničnu celinu što je samo olakšalo posao kompozitoru.“

BIĆE LEGENDARNO DOBRO…

Zabava. Prijateljstvo. Ljubav.

„Ponašanje kojeg se ne možemo rešiti… radosti od kojih ne bismo smeli da odustanemo.“ Terteltaub se nada da će publika upravo to izvući iz Legendi u Vegasu.“

„Važno je ne zaboraviti dobra vremena,“ dodao je Daglas. „Ovaj film će podsetiti publiku na to koliko su važna prijateljstva. Da, u filmu ima mnogo komičnih elemenata, humora i osećanja. Ali, čini mi se, ono što će privući ljude je sećanje na prijatelje koje su imali tokom života, na ono što uvek želimo da sačuvamo u svom životu.“

Šta čini film zabavnim? „Pet osoba koje glume u njemu i reditelj!“ izjavio je Friman. „Znate da je to priča o četvorici prijatelja i dami u koju se svi pomalo zaljube. Ona odmah prepozna šta imaju i publika pomoću nje shvati: „Dobro, znači to je metafora za ono što i publika vidi.“ Ovi momci su pravi prijatelji koji se brinu jedan o drugom i to je vidljivo. To je ono što će privući publiku.“

Kad je De Niro prvi put pogledao gotov film, gledao ga je sam. Plakao je. „Pogrešio sam!“ rekao je. „Gledao sam ga bez publike. Moram da ga pogledam ponovo s publikom. Raditi sa svima je bilo vrlo zabavno.“

Klajn je dodao: „Ovi likovi su osobe s kojima svako može da se poistoveti… Nisu izmišljeni likovi iz stripa. Film je pun dirljivih trenutaka koji omogućuju publici da se emotivno poveže s likovima i radnjom.“

Da li na kraju četvorka iz Fletbuša osvoji Vegas?

„Bace ga na kolena,“ tvrdi Klajn.

Podeli:



Preporucujemo

Evropska premijera filma „YU Grupa – Trenutak sna“...
Repertoar bioskopa Vilin Grad od 28. marta do 3. aprila
Repertoar bioskopa Cine Grand Delta Planet od 28. marta do...
Novi filmovi za kraj marta i pocetak aprila u CineStar...
Repetoari Cineplexx bioskopa u Beogradu za period od 28....
Repetoari Cineplexx Niš bioskopa za period od 28. marta do...