•        Evo prilike da i Vi postanete deo Prologa.
  •        Ukoliko želite da postavite prikaz svog omiljenog, ili neomiljenog, filma, glumca ili reditelja, vest koja vam je jako značajna, ili bilo šta što se tiče sveta kinematografije, možete nam poslati vaša viđenja na adresu info@joombooz.com
  •        Da bi bio objavljen, prikaz ne sme u sebi sadržati nikakve vulgarnosti, da ne bude kraći od 10 rečenica, reči poput "brate", "sestro", "fenomenalno", "super" (osim ako nije deo naslova) i njima slične neće se uzeti u obzir, kao ni atak na manjinske grupe.
facebook twitter rss youtube

Reditelj Drew Goddard govori o filmu “Cabin In The Woods”

“The Cabin in the Woods” je ostvarenje koje donosi veliki broj neočekivanih preokreta i koji nas vodi u svet imaginacije. Reditelj i koscenarista, Drew Goddard tvrdi da je bilo jako zanimljivo snimanti ovaj film.

Kakav je osećaj videti konačno film tri godine nakon završetka snimanja?

DG: Čudno je. Iskreno, još uvek ga nismo odgledali sa publikom. Biće zanimljivo gledati ljude koji još uvek ne znaju šta da očekuju dok sede u bioskopskoj sali. Iskreno, ne znam kako će oni to prihvatiti, ali unapred se radujem trenutku kada ću to saznati.

Očigledno, jako važno za ovaj film je bilo bankrotstvo MGM-a. Jeste li na to obraćali puno pažnje i koliki je to uticaj imalo na Vaš film?

DG: Moja najveća briga, obzirom da smo znali da ćemo završtiti u drugom studiju, je bila da zaštitim film, zato što nikada ne znate gde i kako će se to završiti. Na sreću, kada smo počeli sa ekranizacijom, filmski studiji su počeli da se cenjkaju oko ovog filma, bili smo jako uzbuđeni i Lionsgate ga je zaista želeo. Onda kada smo saznali da ćemo sarađivati sa dobrom kućom, bez obzira na sve komplikacije oko bankrota, to je bilo utešno i jako nam je pomoglo.

Šta mislite o stanju modernog horor filma?

DG: Interesantno je. Volim horor. Horor žanr je važan za film, a po meni tu je i puno drugih pitanja vezanih za to zbog čega nam je potreban horor. Kako se radnja u filmu razvija, počinjete da shvatate da je reč o nečemu mnogo starijem, ali i o onome ko smo mi kao ljudi, a to nije samo jedna stvar. Na sreću, mislim da je to sa ovim filmom dobro “prošlo”, iako je film odlagan nekoliko godina. Ovo je ona vrsta filmova za koju nikada nista sigurni kada je smeštena, a meni je to bilo jako važno jer sam želeo da to bude vezano za svet u kome živimo, ali i o tome kakvi smo kao ljudi. Ovo nije miks drugih horor filmova.

Scenario za film ste radili sa Joss-om Whedon-om. Kako je to izgledalo u poređenju sa vašim drugim zajedničkim projektima iz prošlosti?

DG: Nedostajalo nam je to “zajedničko pisanje”. Sećate se Buffy i Angel-a, puno puta sam pisao scenario za neku od epizoda samo noć pre snimanja. Uvek smo kasnili. A opet, bilo je jako uspeštno. Ali, čim izađete iz tog sveta i počnete da se bavite drugim stvarima, shvatate da je prava energija i kreativnost onda kad morate da pišete brzo i kada osećate određenu dozu pritiska. Tako smo Joss i ja oduvek govorili da moramo tome da se vratimo. Samo da nešto pišemo, da krenemo od ideje i vidimo gde će nas ona odvesti što brže može. To je jako uzbudljivo i upravo je to ono što samo radili sa “Cabin”. Kao da smo se zatvorili u hotel i tvrdili da ne smemo da izađemo dok nemamo spreman scenario za film.

Koliko ste dugo bili zatvoreni tamo?

DG: Jako kratko. Joss i ja smo pisali prilično brzo kao da smo radili domaći zadatak. Trajalo je samo četiri dana pisanja od 6 sati ujutru do 1 sat iza ponoći. Bilo je ludo, ali i zanimljivo. Ali smo isto tako pokušavali i da zabavimo jedan drugog.

Film je horor, ali je i zabavan, a opet nije parodija. Kako ste uspeli da se “igrate” time?

DG: Teško je uspeti to. Bio je to izazov.

Ovo je Vaš rediteljski debi na filmu. Je li bilo nekih iznenađenja tokom snimanja?

DG: Postoji razlika kada pišete za TV i kada radite za film. Na TV-u ste Vi odgovorni, ali kada ste scenarista za film to je neka vrsta razočarenja. Kao reditelj samo pokušavate da realizujete svoju viziju, a ljudi je ne shvataju, a Vi opet dajete sve od sebe. Ali, saradnici daju energiju i inspirišu.

Koliko se scenario za “Cabin in the Woods” promenio od prvog drafta do konačne verzije?

DG: Zaprepašćujuće malo. Mislim zabavno je zato što je film jako drugačiji nego što sam brinuo da će biti. A sve to su Joss-ove zasluge: jednostavnost, duga struktura koja je isto tako jako jednostavna.

Čini se da želite da se što manje zna o filmu, pre nego što se pogleda. Kako se borite sa tim?

DG: Teško je. Kao da ne želim da niko nikome ne kaže ništa. Voleo bih kada trejleri ne bi morali da se rade. Ali shvatate da to nije svet u kome živimo. Ja nisam vezan za marketing. Lionsgate je razumeo film. Veći deo filma nismo stavili u trejlere. Ako vam se oni dopadaju, film će još više.

Kako ste postigli da sve izglea realno i strašno u filmu?

DG: Zvuči stereotipno: samo odabir dobrih glumaca. To jako olakšava posao. Uslovi pod kojima smo radili su bili teški i za glumce i za ostatak ekipe. To je bio izazov. Bili smo u šumi u sred noći po olujama i snimali cele noći, a kuća je prekrivena krvlju. Važno mi je da su se glumci osećali zaštićenim posebno što sam ih odveo na tako strašno mesto.

Da li želite da svi na svetu pogledaju Vaš film?

DG: Da, naravno. To je i bio cilj. Ali, ne možete da brinete puno oko reakcije. Samo pravite film koji bi ste i sami želeli da pogledate. To je tajna i trebalo mi je dugo da to shvatim. A upravo takve filmove ja i volim. Volim kultne filmove.

Podeli:



Preporucujemo

Repertoar bioskopa Vilin Grad od 28. marta do 3. aprila
Evropska premijera filma „YU Grupa – Trenutak sna“...
Novi filmovi za kraj marta i pocetak aprila u CineStar...
Repetoari Cineplexx Niš bioskopa za period od 28. marta do...
Repetoari Cineplexx bioskopa u Beogradu za period od 28....
Repertoar bioskopa Cine Grand Delta Planet od 28. marta do...