Koliko ste puta podlegli uticaju neke reklame i kupili proizvod koji vam ne treba i koji se ispostavio da nije ni približno dobar kako ga reklama opisuje? Novi film reditelja Jamiea Bradshawa i Aleksandra Dulerayna se upravo tom temom bavi u najnovijem filmu 'Branded', uticajem reklama na ljude i na kupovinu proizvoda iz tih reklama.
Najava filma je specifična i veoma zanimljiva i kaže da da možda u ljudskom mozgu postoji kod koji kontroliše želje i šta ako bi taj kod bio dirigovan preko reklama? Možemo samo da zamislimo...
Ed Stoppard je Misha Galkin, uspešan biznismen na vrhu markentiške letvice i nakon jedne katastrofalne prezentacije on se povlači iz tog sveta. Nakon deset godina on se vraća, ali svet je potpuno sada drugačiji, zastrašujuće kreature diktiraju ljudska mišljenja i odluke. Naravno, možete pretpostaviti, Misha je jedini koji će probati da tu mračnu budućnost ispravi i vrati ljudski rod na pravi put.
Režiju i scenario potpisuju Jamie Bradshaw i Aleksandr Dulerayn, glavne uloge igraju Anna Abonisimova, Ingeborga Dapkunaite i Mariya Ignatova. Film dolazi u bioskope početkom septembra.