Pokret kamere od 180°, naravno, može se izvesti u toku vožnje isto tako dobro kao i na kraju. Moguće su dve varijante. Ako kadar počinje sa pokretom kamere koja se nalazi ispred aktera, posle švenka kamera će se nalaziti iza njega.
Suprotan efekat će se postiči ako kamera na početku snima aktera s ledja. Na kraju će akter biti licem okrenut kameri.
Kamera može da se kreće u vožnji po pravoj putanji i da se zatim okrene za 90°, ako akter iznenada skrene na uglu ulice. Ako se akter kreće ispred kamere, onda se ona kreće unazad, kadar se može jednostavno snimiti i u mnogim slučajevima akteri mogu da se krećdu putanjom pod pravim uglom, praćeni kamerom s leđja.
Kamera u vožnji s ledja prati dva vojnika koji trće pustom ulicom. Kada stignu do ugla, odlaze prema razbijenom trolejbusu koji napušten stoji na sred ulice. Čuje se udaljena pucnjava mitraljeza. Dva vojnika zastaju pored trolejbusa i posmatraju okolinu. Kamera sve vreme nastavlja vožnju, vršeći korekturni švenk da bi akteri ostali u kadru, i skreće u novu ulicu. Tada vojnici počinju da trče prema kameri i jedno vreme se kreću zajedno. Promena rastojanja izmedju vojnika i kamere doprinosi vizuelnoj vrednosti kadra. Kada se akteri zaustave, a kamera i dalje kreće, sugeriše se osećanje zloslutnosti koje proizilazi iz kontrasta pokreta kamere i tišine i konteksta scene - mir puste ulice, preteći zvuci iz nepoznatih mesta, rat koji traje.
Švenk u toku vožnje može da se upotrebi za kadriranje dve statične ličnosti.
Kamera prvo kadrira srednje krupni plan A i B. Kamera, zatim, u vožnji ide prema B. Kada stigne do B, počne da švenkuje prema suprotnoj strani od one na koju se krede. U švenku je B upotrebljen kao stožer. Kamera nastavlja vožnju ali se sada udaljava od A i B sve dok se ne zaustavi, kadrirajući ih u amerikenu.