Džamp-kat kadrovi, kao što sam naziv govori, su vrlo vidljivi rezovi na projekciji, jer je promena iz kadra u kadar izuzetno primetna. Oni se obično izvode sa više ili manje statičnim subjektima, ili nizu kadrova koji su snimljeni na zajedničkoj optičkoj osi.
U “Birds“ (Alfreda Hitchocka), postoji scena u kojoj su upotrebijeni džamp-kat rezovi da bi se naglasilo jedno užasno otkriće. Kada Hičova majka otkrije farmerovo telo pored kreveta, sa licem iz koga su ptice iskopale oči, tri kratka kadra približavaju nam lice. Farmerovo telo je nepomično, a ova tri kadra su snimljena na zajedničkoj optičkoj osi, služe da naglase surovo otkriće.
Ovim efektom može se predstaviti pojava nekog vizuelno novog elementa. Mikelandjelo Antonioni u svom filmu „Il Deserto Rosso“, počinje scenu pokazujući metalno ostrvo koje izranja nedaleko od obale. Tri sukcesivna džamp-kat reza, sve bliže, pokazuju nam sastav veštačkog ostrva.
Dokumentarni filmovi ponekad koriste džamp-kat rezove da bi se uz naglašavanje predstavili sadržaji.U Džems Bond filmu "Samo dvaput se živi" (You Only Live Twice) Lewis Gilbert-a, avion izbacuje u more gumene splavove koji padaju na površinu okeana. Preživeli katastrofu na ostrvu, plivaju prema splavu. To su Džems Bond i jedno devojče, oni se ukrcavaju na gumeni splav i pripremaju se za dugo čekanje pomoći. Slede tri kadra gumenog splava na moru, svaki je bliži od prethodnog, ali su relativno dugi. Tada dolazi krupni plan u kome se Bondov splav podiže u kadru. Jeđna podmornica se pojavljuje ispod splava i diže ga iz mora.