Kad se kadrira gomila iz gornjeg rakursa, teško je da se seče na aunrotni kadar ako u sceni ne postoji jak pokret (kao što je kretanje ijudi kroz gomilu sveta). Sada nas zanima pokret neorganizovane gomile sveta koja se kreće u različitim pravcima. Ako nije jasno uočljiv ni jedan pokret koji bi poslužio za spajanje u rezu, pokret kamere na kranu može da pomogne.
Kadar 1 Opšti pian. Statična kamera, gornji rakurs.
Vidimo šarenu gomilu sveta koja se muva na pijaci.
Kadar 2 Tezga sa voćem u prednjem planu. Kamera se podiže i otkriva gomilu iz suprotnog ugla. Rezanjem sa statičnog opšteg plana na dinamični krupni plan, problem montaže na pokret je rešen, jer pokret prikazan ispred kamere na početku drugog kadra je sasvim jako opravdanje za svoju zatvorenost. Šta više, pokret naviše omogućava glatku montažnu vezu. Pokret kamere naviše može da se kombinuje sa vožnjom. Ako je prvi kadar u vožnji, takodje (suprotnog pravca), sam pokret kamere će dati vizuelnu koheziju neorganifcovanim pokretima unutar kadrova koji treba da se zajedno montiraju.