Kada kamera u vožnji snima ljude koji koračaju iii trče, nije lako da se sama zaustavi kada i oni stanu. Kadriranje na kraju takvog kadra je kritično, potrebni su savršena uvežbanost i dobar kamerman da bi se pokreti dobro uskladili. Lakše je da se ovo postigne jednostavnim rezom na statičan položaj kamere.
Slučaj 1
Ako se akter kreće prema nama i kamera ga prati u vožnji unazad, za završni deo njegovog kretanja možemo rezom preći na statični položaj kamere na istoj optičkoj osi, ali u srednjem planu, kada se akter nalazi u sredini površine kadra.
Kod vožnje unazad ispred aktera koji manja pravac kretanja, bolje je đa se promena prikaže u drugom statičnom kadru .
Prvi kadar slaže se sa prvim kadrovima iz prethodnog primera. Akter se kreće u krupnom planu, a mi ga snimamo vožnjom kamere unazad. Tada režemo na sledeći kadar u srednjem planu, u sredini. On napravi nekoliko koraka prema nama i onda se okrene i izadje iz kadra, možda praćen kamerom u švenku.
Slučaj 3
Vožnja kamere koja je paralelna sa kretanjem aktera može se upotrebiti kao drugo rešenje. Prvo, krupni plan, u vožnji kamera snima aktera u profilu ili poluprofilu. Povežemo na statičini srednji plan. Akter ulazi sa suprotne strane u odnosu na svoj pravac kretanja i zaustavlja se u sredini.
Slučaj 4
Kadar u vožnji može se upotrebiti kao drugi kadar. Na ovaj način se usporava akter kada prestaje da korača ili trči.
U prvom kadru akter se kreće sa kamerom u vožnji. Režemo na srednji plan.
Kao što je naglašeno u prethodnim slučajevima, iste ili slične veličine figure u oba kadra i položaj u istom delu površine kadra, su kritični za uspeh montaže na pokret. Naročito gde akterova figura počinje brzo da se smanjuje dok odlazi u drugom kadru.