Subjektivna tačka posmatranja neke ličnosti je izražena u prvom njenom pojavljivanju u krupnom planu i nastavlja se kadrom snimljenim iz njegovog položaja, isključujući ga iz slike. Ova stajna tačka se može naglasiti subjektivnim pokretom i dozvoljavanjem da ljudi koji posmatraju, gledaju pravo u objektiv kamere.
Primer:
Jedan mlađić ulazi u kancelariju. Kamera švenkuje sa njim s leva na desno. Sada se kadar snima iz njegovog položaja, kamera se kreće u vožnji s desna na levo, pored stola, a devojka iza njega gleda naviše u kameru i prati je pogledom. Režemo na statičan kadar mladića i devojke. Mladić (levo) ide prema pozadini, devojka gleda za njim. Subjektivno kadar, u kome kamera predstavlja pogled glavne ličnosti, naglašava situaciju. Pokret kamere (kombinovan švenk i vožnja) predstavljaju pokret tela junaka. Druga mogućnost je uvođenje statičnog kadra u kadar sa vožnjom, da bi se pokazala ličnost čiji smo subjektivni pogled upravo videli.