Visoka 1,55, prsata, bučna, vulgarna, otresita, visprena, vickasta, harizmatična, fizičkog izgleda na koji američki film nije navikao, više persona neko lik, Božanstvena gospođa M, ili Bette Midler, započela je karijeru 1968-e godine, ali su tek početkom sedamdesetih godina, njeni čuveni, i do dana današnjeg, neponovljivi nastupi po njujorškim gay saunama, gde je nastupala sa pijanistom kao pevač i zabavljač, učinili od nje zvezdu, zatim 1973-e i pevačicu, da bi 1979-e postala glumica u složenoj i kompleksnoj ulozi Ruže u filmu „The Rose.“
Drugi nervni slom, nakon neuspeha filma iz 1982-e godine „Jinx“ šalje je na kliniku Beti Ford (nakon prvog nervnog sloma, 1974-e godine i velikog uspeha debitanskog, i propalog drugog albuma, nestaje iz SAD-a i nastanjuje se u Parizu na godinu dana). Nick Nolte i Richard Dreyfuss ležali su zajedno sa njom na Ford klinici i za badava unajmljeni za film „Down and Out in Beverly Hills“ (1985).
Od tada Midlerova postaje najprofitabilnija glumica osamdesetih godina, uz Kathleen Turner.
Saradnja sa Woody Allenom (1990) gotovo da je okončala uspešan niz hitova, da bi tek 1995-e, na svoj pedeseti rođendan doživela najveći uspeh filmom „First Wives Club“ (sa još dve vršnjakinje Dianne Keaton i Goldie Hown), tri nedelje zadržavši se na vrhu top box offica, po prvi put u istoriji Holivuda, i poslednji, dokazujući da žene u odmaklim godinama mogu da postignu uspeh na listama.
I od tada počinje sunovrat, na filmskom planu, dok se uspeh na muzičkom nastavljao bez prekida albumima i koncertima.
2000-ta donosi joj najgoru godinu, i sudbonosnu, jer nakon nje, Midlerova će gotovo nestati sa filmske scene na 4 godine, dok joj muzička neće ići nikada bolje sa prodajom diskova i karata za turneje. Neuspešna serija „Bette“ te godine, katastrofalna „Mona“ i najgori film karijere „Isn’t she Great“ udaljili su je od producenata.
Nakon toga pojavljivala se kao epizodista u nepotrebnim filmovima, da bi prošle godine zajmila glas prilično velikom neuspehu od filma „Cats and Dogs 2.“
Iako su njeni dani komedije završeni onda kada je preuzela karikaturniji način glume, nakon „Hocus-a Pocus-a“ (1993) što je još više od nje načinilo karikaturu nego ranija persona koje se držala, i koju je uspešno prenela sa muzičke scene, Bette Midler ostaće upamćena kao jedinstvena pojava američke kinematografije. Jednostavno upečatljiva i neponovljiva (iako u duši duboko konzervativna).
1979 The Rose
1980 Divine Madness!
1986 Down and Out in Beverly Hills
1986 Ruthless People
1987 Outrageous Fortune
1988 Beaches
1988 Oliver & Company
1988 Big Business
1990 Stella
1991 For the Boys
1991 Scenes from a Mall
1993 Gypsy
1993 Hocus Pocus
1995 Get Shorty
1996 The First Wives Club
2000 What Women Want
2000 Drowning Mona
2004 The Stepford Wives
2010 Cats & Dogs: The Revenge of Kitty Galore