’Rubik's Cube’ film i kviz su na putu od Ashok Amritraj-og Hyde Park Entertainment Group i Endeavor Content-a. Ikoničnu slagalicu izmislio je i predstavio 1974. godine mađarski vajar i profesor arhitekture Erno Rubik. Prvobitno se zvala Magic Cube, a Rubik je na ideju došao dok je radio na odelјenju za dizajn enterijera na Akademiji primenjenih umetnosti i zanata u Budimpešti. Prvobitno se verovalo da je slagalica izmišlјena kako bi učenicima pomogla da razumeju 3D objekte, mada je to bio nenamerni ishod.
Erno Rubik je prvobitno izumeo Rubik's Cube da bi otkrio strukturni problem samostalnog pomeranja delova, a da se čitav mehanizam ne raspadne. Tek kada je pokušao da ponovo izmisli izum, shvatio je da je napravio puzzle igru. Predstojeći film o ’Rubik's Cube’ govoriće o igrački profesora Erno Rubik-a i o tome kako je na kraju postao fenomen pop kulture tokom 1980-ih i kasnije.
Hyde Park takođe razvija Rubik's Cube kviz sa kompanijom Glassman Media (The Wall), Endeavor Content Company. Kviz će izvršno producirati Ashok Amritraj i Andrew Glassman iz Glassman Media. Nejasno je na šta će kviz posebno da se fokusira, ali lako bi to moglo da se vidi kao nadmetanje ko će najbrže rešiti zagonetku. Ljudi iz celog sveta svake godine se takmiče ko će najbrže rešiti kocku, a neki lјudi mogu to da razreše za 10 sekundi ili manje. Amaterski i profesionalni „speedcuberi“ iz celog sveta suočavaju se jedni s drugima od 2018. godine, „boreći se za priliku da dokažu njihovo umeće u finalu ’Rubik's Cube World Championship’ u Bostonu“.
Ashok Amritraj kaže, „Imao sam ličnu i nostalgičnu vezu sa Rubik's Cube od ranih dana u Indiji“. Dalјe je rekao: „Oduševlјen sam što se udružujem sa Endeavour Content i Rubik's/Smiley i radujem se stvaranju divnog i složenog Rubik-ovog univerzuma“. Od pronalaska Rubik's Cube usledile su mnoge 3D zagonetke, koje su ikonski original čuvale u javnosti skoro 50 godina. ’Guardians of the Galaxy’ glumac Chris Pratt postao je viralan 2020. godine, pošto je dokazao da može da reši slagalicu za manje od minut.
Graham Taylor, kopredsednik Endeavor Content kaže, "Rubik's Cube je kultni i porodični brend. U partnerstvu sa Hyde Park-om radujemo se stvaranju filmskog, televizijskog i kviza za globalnu publiku". Što se tiče ostalih planova s franšizom, Endeavour i Ashok Amritraj nisu otkrili kakva se budućnost očekuje nakon filma i kviza. U međuvremenu, možda bi bila dobra ideja da „speedcuberi“ počnu da treniraju za moguće mesto u predstojećem kvizu.