Čuvena Zlatna palma je zaštitini znak prestižnog kanskog festivala koji počinje sutra, kao što smo već najavili. Vezano upravo za ovo filmsko takmičenje i reviju najelegantijih filmskih radnika, želimo da pomenemo da je od 1998. godine, prestižna švajcarska kompanija „Chopard“ deo ove sjajne priče u Kanu. Sve je počelo pre 15 godina, kada se legendarni filmski festival spremao da proslavi 50 godina postojanja. Predsednik festivala, Pierre Viot, kontaktirao je Caroline Scheufele, potpredsednicu kompanije „Chopard“. Razlog poziva je bio zadatak da se redizajnira zlatna palma, trofej koji se dodeljuje na ovom svetki poznatom festivalu. Elegancija dizajna i raskoš, prihvaćeni su sjajno. Novi trofej koji se dodeljuje pobedniku kategorije, postala je zlatna palma dizjanirana od strane Chopard-a.
Svake godina, Chopard proizvodi krase ovaj prestižni festival. Poznate ličnosti na crvenom tepihu sa ponosom nose neke od proizvoda iz novih kolekcija. Sjajni modeli satova, ogrlica...Sve u svemu, lepo je biti u Kanu ovih dana..