Pokret kamere u vožnji pravom putanjom i istovremeno zumiranje, može se izvesti pomoću nekoliko oblika kretanja kamere, zumiranja objektiva i kretanja aktera.
Takav slučaj viđi se na slici.
Scena pokazuje bojno polje - talasastu konfiguraciju terena, prepunog prirodnih neravnina i prepreka od bodljikave žice. Vojnici napreduju idući levo desno. Granate i bombe eksplodiraju medju njima, nanoseći im teške gubitke. Komandir ih tera napred, a kamera se u vožnji kreće na levo. Scena je kadrirana u opštem planu. Za vreme vožnje, kamera zumira na komandira prateći ga u srednje krupnom planu. Kamera se na njemu zaustavlja neko vreme, a zatim zumira na prvobitni položaj iz prethodnog opšteg plana bojnog polja. Posle nekog vremena kamera ponovo zumira na komandira i ponavlja ovo nekoliko puta.
Ljudi i kamera su se kretali sve vreme na levo, izmedju ekspiozija. Ovde se sreću tri vrste kretanja: horizontalne pravolinijska vožnja; talasasta putanja kretanja vojnika; zumiranje unapred i unazad.
Ovu kombinaciju je uspešno upotrebio Stenli Kjubrik u svom filmu "Cena slave".
Kamera koja je u vožnji, ili švenku, za vreme zumiranja daje iluziju neprekidnog pokreta bez fizičkih prepreka. Vožnja i švenk prikrivaju zumiranje i mogu da ga učine nevidljivim ako je ono dovoljno sporo.
Kombinovanje vožnje i zumiranja može da postigne iznenadjujuči vizuelni efekat, ako su njihovi pokreti odgovarajuće suprotni.
Ako se kamera u vožnji kreće unazad, a zumiranje je unapred, naročito ako je u nekom uzanom prostoru, nastaje naročita vrsta distorzije razdaljina i veličine objekta.
Alfred Hičkok je upotrebio ovaj efekat u svom filmu "Vrtoglavica" (Vertigo), da bi se precizno izrazio subjektivni doživljaj kada Džems Stjuart (James Stewart) gleda niz stepenište u zvoniku. Druga vrsta distorzije, a ali ne tako izrazite, može se takodje postići ako se kamera, pod uglom od 3/4 prema grupi, kreće unazad ispred same grupe, a zatim zumira iskosa prema akterima. U filmu "Doktor Živago", Dejvida Lina, upotrebljen je ovaj efekat u nekoliko scena juriša konjice, kada je kamera u vožnji pratila grupu vojnika preko zamrznute reke.