•        Evo prilike da i Vi postanete deo Prologa.
  •        Ukoliko želite da postavite prikaz svog omiljenog, ili neomiljenog, filma, glumca ili reditelja, vest koja vam je jako značajna, ili bilo šta što se tiče sveta kinematografije, možete nam poslati vaša viđenja na adresu info@joombooz.com
  •        Da bi bio objavljen, prikaz ne sme u sebi sadržati nikakve vulgarnosti, da ne bude kraći od 10 rečenica, reči poput "brate", "sestro", "fenomenalno", "super" (osim ako nije deo naslova) i njima slične neće se uzeti u obzir, kao ni atak na manjinske grupe.
facebook twitter rss youtube

Ubica filma je 3D

Skorašnje istraživanje tržišta otkrilo je da dovlačenje filmova odmah nakon njihove premijere ne umanjuje posetu bioksipima, kako se dugo smatralo. Postavilo se pitanje šta je onda umanjuje, a odgovor ste videli već u naslovu ove vesti.

Kathryn Bigelow, protivnica je tako brze mogućnosti dovlačenja filmova, ali nije protivnica da na filmu prikazuje razaranja, eksplozije i brojna ubistva. Jedno vreme činilo se da je dovlačenje filmova neprijatelj i propast kinematografije. Prošlog aprila, veći studiji, predložili su da tek nakon 60 dana od premijere filmovi budu dozvoljeni za dovlačenje, a da minimum od 120 dana prođe do objavljivanja istog naslova na DVD izdanju. To je izazvalo gnev industrije.

Mali filmovi u tom slučaju nemaju luksuz većih i bombastičnijih, puput besmislenih filmova Kathryn Bigelow, Petera Jacksona i Jamesa Camerona, čiji filmovi o eksplozijama, „simpatičnim“ pedofilima, gorećim kulama i plavozelenolikim ljudima ubiru maksimum zarade, koji tvrde da njihovi filmovi nisu namenjeni malim ekranima. Mogućnost tako brzog dovlačenja, smatraju oni, omalovažava njihov težak i uloženi trud. O kvalitetu priče niko ne govori.

No, nova istraživanja otkrila su da publika uopšte nije za to zainteresovana. Samo 6 posto ljudi koji dovuku film neće otići da ga odlgeda.

Otkriće da je zaparvo 3D tehnlogija udaljila gledaoca od bioskopa prenerazila je glavaše Holivuda. Pre svega u pitanju je visina cene karata, ali odmah uz 3D stoji sledeći razlog umanjene posete bisokipima, a on je izbor tematike, rimejci i nastavci, ali i ometanje moblinim telefonima u bisokopu tokom gledanja filma.

Rešenje problema?

Pre svega da karta košta pristupačnije, ili da za jednu, gledalac može da odgleda 2 filma.

Takođe, 25 minuta duge reklame pred početak svakog filma treba da budu prepolovljene, ako ne i sasvim uklonjenje.

Uz sve to, treba računati na problem sve nesnosnijih klinaca tokom 3D filma, bučnih kokica, ali i na poteškoće neudobnih naočara tokom dva do tri sata, a sve to za prilično visoku cenu karte, što umanjuje svaki osećaj uživanja i otuđuje gledaoca.

Zahtev da se filmovi vrate u 2D, i zaboravi na 3D, tek je započeo, ali gde će biti kraj, to samo zna Cameron koji u 3D tehnologiji vidi budućnost kinematografije. Jednu stvar Cameron zaboravlja. Ono čime se on i Peter Jackson bave nije kinematografija.

Podeli:



Preporucujemo

Akcija u Story caffe-u povodom koncerta YU grupe: Uz...
YU grupa najavljuje rock spektakl 20. aprila u Nišu