Popularna serija "Squid Game" stekla je titulu Netflixovog najuspešnijeg ostvarenja u najkraćem roku nakon objave, tačnije za samo 17 dana, objavili su iz kompanije u ponedeljak.
Na Netflix Geeked profilu na Twitteru objavljeno je da je triler o preživljavanju Hwang Dong-Hyuka dostigao 111 miliona pregleda na korisničkim raučunima u prvih 17 dana od objave.
Osim toga, "Squid Game" je prva Netflixova serija koja je premašila 100 miliona pregleda u prvih 28 dana od objave, rekao je potparol The Vergea.
Netflix obično koristi 28-dnevne okvire za merenje performansi naslova na svojoj platformi.
Potparol je potvrdio za The Verge da se brojke koje je podelio temelje na broju korisničkih računa koji su gledali seriju najmanje dva minuta, što je njihova standardna metrika za rangiranje naslova (iako su koristili dodatna merenja za praćenje uspeha naslova u prošlosti).
Od predstavljanja na Netflixu 17. septembra "Squid Game" je dostigao poziciju br. 1 na streaming servisu u 94 zemlje - u svakoj zemlji sveta gde platforma ima top 10 listu, rekao je potparol kompanije.
Osim toga, serija je u SAD-u ostvarila prvu poziciju za samo 21 dan, čime je oboren rekord za ostvarenja koja nisu na engleskom jeziku.
"Squid Game" je ranije bio najavljen kao prva korejska serija koja je zauzela prvo mesto na listama gledanosti u SAD-u.