Kadar sa kontinuiranom vožnjom ne mora da prati neku osobu ili grupu od početka do kraja. On može, na primer, da počne sa grupom ljudi koji se u jednom trenutku zaustave, dok kamera nastavlja vožnju u istom pravcu.
Pretpostavimo da u vožnji pratimo grupu vojnika i njihovog oficira, koji vode osudjenika na streljanje. Jedan sveštenik ide sa njima. Prvo u vožnji vidimo celu grupu. Onda vojnici stanu. Sveštenik, nosilac nosila i oficir nastavljaju kretanje. Nosilac nosila klekne da bi se pobrinuo za poginulog osudjenika. Oficir i sveštenik idu đalje. Oficir se zaustavlja. Sveštenik nastavlja kretanje i dolazi do jednog od zatvorenika. Kamera se zaustavija. U svom filmu "Cena slave" (Paths of Glory), reditelj Stanley Kubrick je snimio ovaj kadar.
Kameraa i akteri su se tada kretali paralelnim putanjama. Ali, isti princip se može upotrebiti i za grupu koja se kreće ispred kamere u faru unazad. Akter A se približava dugim hođnikom. B ulazi iza kamere, desno, i odlazi pored A koji skreće za ugao prema drugom hodniku, a kamera sa njim švenkuje na levo, i počinje vožnju prema nama.
Kada A stigne do telefonske govornice gde C razgovara, vidimo B koji ulazi iz susednih vrata i prolazi ispred A, idući na levo u siedeći hodnik. Kamera se okreće levo, prateći B. U tom trenutku C izlazi iz telefonske kabine i prolazi iza B. Kamera u vožnji novim hodnikom iza B i C. Na pola dužine hodnika B ulazi na vrata, levo, a mi nastavljamo vožnju iza C koji se sastaje sa bučnom grupom od četiri čoveka. U tom trenutku jedan vratar, D, moli za tišinu i pokazuje na vrata, levo. Kamera se zaustavlja i švenkuje na levo, sa gesta vratara, prema vratima na kojima piše "Soba za sudije.“
Kontinuirana vožnja u kadru imala je, sve vreme, kadriranja kretanja što je usmeravalo pažnju gledalaca prema kulminaciji kadra. Pokreti su pazljivo medjusobno uklopljeni kao posebni baletski aranžman.