Miloš Dojčinović je mlad čovek. Ima 23 godine, vredan je inovativan, radoznao. Završio je srednju građevinsku školu, niskogradnja, ali se tim poslovima nikada nije bavio. On je u biti istraživač. Oko sebe, u svakodnevnim stvarima i dešavanjima vidi ideje za svoje inovacije. Tako je jednog kišnog dana, putujući autobusom, posmatrao kako se kiša sliva niz stakla i rodila mu se ideja. Sa iskustvom koje je stekao u štampariji u kojoj je naučio da pravi svetleće reklame, ali i osobe koja se bavi marketingom, prešao je put od ideje do proizvoda. Rezultat toga je proizvod koga je nazvao 'AquaFrame'. Trebalo mu je godinu ipo dana da svoju zamisao pretvori i proizvod. Za izradu konkretnog proizvoda potrebno je nekad više ili manje vremena, zavisno od zahteva poručioca.
„Koliko god mi vremena trebalo uživam u svakom trenutku izrade tog profila jer znam da će da zauzima mesto u dnevnom boravku, ukoliko je naručilac pojedinac, ili u kancelariji, na šanku i da će uživati gledajući kako mehurovi prolaze kroz vodu „zarobljenu u staklu“ . „Želja mi je da razvijem ovaj posao do nekog stadijuma da bude prepoznatljiv, ne samo u Srbiji nego i šire. Volim da radim sa mladim ljudima i cilj mi je da ovaj hobi pretvorim u posao i da privučem svoje istomišljenike da radimo zajedno. Želim da moje unikatne proizvode pretvorim u proizvode koji će se masovnije proizvoditi.“, dodaje Miloš. Da su njegovi proizvodi izazvali pažnju govori i podatak da je na takmičenju koji je organizovao Neskafe adiatici dobio preko 1400 glasova publike, i tako ušao u „top 31“. Komentari su išli u pravcu da je ovo idealan proizvod za kafiće, restorane . Odluka žirija nije bila da moj proizvod bude u „top 10“, tako da nisam dobio novčanu nagradu, ali me to nije omelo da nastavim da radim na svom proizvodu.
Za dva dana, 16. i 17. avgusta promocija njegovog proizvoda biće ispred Tržnog centra „Forum“, u Nišu.
„Cilj ove kampanje je da se javnost više informiše o proizvodu i upozna sa istim. Deliće se mali pokloni i sokovi Viva kompanije koja je podržala ovu kampanju. Uz malo popularne muzike koja će se slušati i pozitivne atmosvere za koju ćemo se potruditi da bude tokom promocije, verujemo da ćemo ovaj događaj učiniti nesvakidašnjim i unikatnim u svakom pogledu.” kaže Miloš i poziva Nišlije da budu ispret Tržnog centra “Forum” kako bi se upoznali sa njegovim proizvodom.