•        Evo prilike da i Vi postanete deo Prologa.
  •        Ukoliko želite da postavite prikaz svog omiljenog, ili neomiljenog, filma, glumca ili reditelja, vest koja vam je jako značajna, ili bilo šta što se tiče sveta kinematografije, možete nam poslati vaša viđenja na adresu info@joombooz.com
  •        Da bi bio objavljen, prikaz ne sme u sebi sadržati nikakve vulgarnosti, da ne bude kraći od 10 rečenica, reči poput "brate", "sestro", "fenomenalno", "super" (osim ako nije deo naslova) i njima slične neće se uzeti u obzir, kao ni atak na manjinske grupe.
facebook twitter rss youtube

AquaFrame – nešto sasvim novo na tržištu, promocija u centru Niša

Miloš Dojčinović je mlad čovek. Ima 23 godine, vredan je inovativan, radoznao. Završio je srednju građevinsku školu, niskogradnja, ali se tim poslovima nikada nije bavio. On je u biti istraživač. Oko sebe, u svakodnevnim stvarima i dešavanjima vidi ideje za svoje inovacije. Tako je jednog kišnog dana, putujući autobusom, posmatrao kako se kiša sliva niz stakla i rodila mu se ideja. Sa iskustvom koje je stekao u štampariji u kojoj je naučio da pravi svetleće reklame, ali i osobe koja se bavi marketingom, prešao je put od ideje do proizvoda. Rezultat toga je proizvod koga je nazvao 'AquaFrame'. Trebalo mu je godinu ipo dana da svoju zamisao pretvori i proizvod. Za izradu konkretnog proizvoda potrebno je nekad više ili manje vremena, zavisno od zahteva poručioca.

„Koliko god mi vremena trebalo uživam u svakom trenutku izrade tog profila jer znam da će da zauzima mesto u dnevnom boravku, ukoliko je naručilac pojedinac, ili u kancelariji, na šanku i da će uživati gledajući kako mehurovi prolaze kroz vodu „zarobljenu u staklu“ . „Želja mi je da razvijem ovaj posao do nekog stadijuma da bude prepoznatljiv, ne samo u Srbiji nego i šire. Volim da radim sa mladim ljudima i cilj mi je da ovaj hobi pretvorim u posao i da privučem svoje istomišljenike da radimo zajedno. Želim da moje unikatne proizvode pretvorim u proizvode koji će se masovnije proizvoditi.“, dodaje Miloš. Da su njegovi proizvodi izazvali pažnju govori i podatak da je na takmičenju koji je organizovao Neskafe adiatici dobio preko 1400 glasova publike, i tako ušao u „top 31“. Komentari su išli u pravcu da je ovo idealan proizvod za kafiće, restorane . Odluka žirija nije bila da moj proizvod bude u „top 10“, tako da nisam dobio novčanu nagradu, ali me to nije omelo da nastavim da radim na svom proizvodu.

Za dva dana, 16. i 17. avgusta promocija njegovog proizvoda biće ispred Tržnog centra „Forum“, u Nišu.

„Cilj ove kampanje je da se javnost više informiše o proizvodu i upozna sa istim. Deliće se mali pokloni i sokovi Viva kompanije koja je podržala ovu kampanju. Uz malo popularne muzike koja će se slušati i pozitivne atmosvere za koju ćemo se potruditi da bude tokom promocije, verujemo da ćemo ovaj događaj učiniti nesvakidašnjim i unikatnim u svakom pogledu.” kaže Miloš i poziva Nišlije da budu ispret Tržnog centra “Forum” kako bi se upoznali sa njegovim proizvodom.

Podeli:



Preporucujemo

Evropska premijera filma „YU Grupa – Trenutak sna“...
Novi filmovi za kraj marta i pocetak aprila u CineStar...
Repetoari Cineplexx bioskopa u Beogradu za period od 28....
Repertoar bioskopa Vilin Grad od 28. marta do 3. aprila
Repetoari Cineplexx Niš bioskopa za period od 28. marta do...
Repertoar bioskopa Cine Grand Delta Planet od 28. marta do...