Dvosmislenost je ono što čini priču filma “Total Recall” tako dobrom. I dok je publika srećna što prati Douglas-a Quaid-a super špijuna i heroja, uvek se možete zapitati da li je sve to stvarno. Da li Quaid zaista živi život špijuna ili je sve to samo proizvod implantirane memorije? Ovo pitanje je u isti mah i zabavno i zbunjujuće i to ne samo za publiku, već i za samu glumačku ekipu.
Glumačke zvezde Colin Farrell i Jessica Biel nam govore o svom iskustvu za vreme snimanja filma. Proverite i sami šta su nam sve kazali vezano za snimanje akcionih scena, “igranje” futuriskičkim oružjem i emociji koja se može naći iza svega.
Gledajući ovaj film, mnogo nas ne zna šta je stvarno a šta ne. Da li je to isto tako teško i za Vas?
Biel: To nas stalno zbunjuje.
Farrell: Prilično je dobar argument da ništa od ovih stvari nije stvarno. To sve podseća na film “The Matix”.
Možete li da govorite o nivou fizičkog napora kroz koji ste oboje prošli na snimanju?
Farrell: Dobio sam svega nekoliko udaraca u glavu ali i na različitim mestima na telu tokom snimanja. Siguran sam da sam izazvao mnogo više nezgoda, nego što sam pretrpeo. U suprotnom, ovo bi bio jako kratak film. Film počinje u nekoj vrsti pacifističkog mesta. Onda, nakon svega 20 minuta, kreće nasilje. Ima dosta nasilja u samom filmu. Ide se od jedne jurnjave do druge. Nasilje je, mislim, ono što ljudi vole.
Biel: Podizali su nas velikim liftovima koji se kreću u svim pravcima. Slučajno sam se skotrljala, on me je zgrabio, visila sam i opet se vratila na lift. Sve je to telesna stvar. Ima dosta borbe rukama. Kate Beckinsale i ja imamo jako puno kul borbe. Isti je slučaj i sa Colin-om. Jako puno i pucamo i trčimo.
Farrell: Da, ona ima odličnu borbu sa Kate. Jako je kul. Moram priznati da sam bio pomalo ljubomoran i zavidim im.
Biel: To je jako kul jer pre svega to nije ženska tuča, već je kao da se dva ratnika bore. Ima dosta letećih elemenata, dosta je anti-gravitacije. A sve to do tada nisam radila.
Farrell: Ni ja. Ni u svojim snovima.
Jeste li nervozni?
Biel: Da, jesam. To je uvek jako zabavno. U tome uživam. Ponekada se bojim da ne ... Mislim da ideja da se krećemo slou moušnom može da bude jako zanimljiva...pokušavam da shvatim kao se to odvija i kako ja to mogu da uradim.
Kako Vam izgledaju scene u filmu?
Farrell: Biće jako kul. Podseća kao nešto iz Mad Max-a. Stvar je jako fabrikovana: masivni su uređaji, kavezi...
Biel: Tu su i masivni automobili. Kate je u jednom, a mi u drugom. Sve izgleda odlično, a iskustvo je pravo i strašno.
Farrell: Bili smo šokirani nekoliko puta. Plus, ove stvari su stvar trenutka i veoma su fizičke.
Jar Jar Binks nije u ovom filmu?
Farrell: Pa, možda bude samo kameo, ali ja ne želim da razočaram mnoge fanove Jar Jar Binks-a širom sveta.
Puno je akcionih filmova, poput: “Inception”-a i “Matrix”-a. Drama je u isprepletanosti memorije, realnosti i onog što je stvarno, a šta ne.
Farrell: Neko mi je nekada rekao da u Japanu postoje mesta gde možete da kupite stotine tanjira i da ih bacite na zid.
Biel: Stvarno? To je sjajna ideja.
Farrell: To je odlična ideja, bilo da postoji ili ne. Više cenim ljude koji idu na polja za pucanje i pucaju dvodimenzinalne papirne mete umesto da izađu na ulicu ili da se obračunavaju sa teroristima na ulici. Mislim da kao ljudska bića, me nekada precenjujemo intelekt a zanemarujemo telo. Pri tome mislim da izgled tela.
Da li postoji nešto u ovom filmu što možete da uporedite sa originalom?
Farrell: Postoji nekoliko kul stvari. Što se tiče likova, stvari su jako interesantne. Manje je ekstremizama. Nema Marsovaca. Ne ide se na Mars.
Biel: Mislim da oružje i sve drugo moraju da budu dobre. Izazov je glumiti u ovakvom filmu. Sve je vezano za oružje. Moj pištolj je 9mm Beretta i automatski je.
Farrell: Ona je kao strašni RoboCop. To je smešno. Pucao sam a tu postoji i magnetizovan sistem. Ogromna je količina stvari koje su jako kul.
Biel: To je neverovatno i napeto.
Da li osećate da igrate različite likove svaki put kada imate drugu fazu memorijske “salate”?
Biel: Memorijske “salate”. To ukusno zvuči. Koju vrstu preliva imamo na njoj? Šalu na stranu, to je dobro pitanje. Quaid vodi publiku na svoj put, a važan elemenat mog lika je i konsistentnost. Ona duboko veruje. Ponekad to i zbunjuje, ali se svega seća. Različite informacije dolaze do nje i različite mogućnosti. Ali, se još uvek zadržava ideja da je Melina jako pametna. Postavlja se pitanje: “Da li se ona seća ili jednostavno to oseća?”. Mozak je kao memorijska supa. Ne može mu se zaista verovati, ali možete reći “Znam. Jednostavno znam iz nekog razloga”.
Farrell: Da. Ona predstavlja istinu. Mislim da je Melina u filmu neka vrsta emocionalnog sidra u celoj priči. Ona predstavlja istunu a Quaid predstavlja dezorijentaciju publike kao rezultat nemogućnosti da se shvati šta je stvarno a šta nije, šta je proizvod mašte, a šta proizvod iskustva uzroka i posledica. Čitava stvar, sa svom akcijom, se svodi na to da ako ne date ni mrvu sebe o onome kroz šta likovi prolaze, film neće biti dobar, bez obzira na sva pomoćna sredstva, odličnu zamisao i kreativne futurističke vizije koje u njemu postoje. Ako ne brinete o Melina-inom putovanju, Quaid-u ili Cohaagen-u, film neće biti dobar.
Čini se da većinu kaskaderskih scena raditie sami, da li postoji nešto što ne radite sami?
Biel: Uvek postoji nešto.
Farrell: Šta je to? Želim da to sada uradim!
Biel: Tu je slučaj sa staklom od šećera i ako morate da skočite kroz staklo, neće Vas pustiti da to učinite čak i ako staklo nije pravo već šećerno, zato što se uvek možete poseći. Kul je i što smo se kontrljali sa lifta, na primer.
Farrell: Troškovi osiguranja mogu da budu jako veliki kada su ove stvari u pitanju. Međutim, ja sam se osećao jako bezbednim iako ima puno pucnjave