•        Evo prilike da i Vi postanete deo Prologa.
  •        Ukoliko želite da postavite prikaz svog omiljenog, ili neomiljenog, filma, glumca ili reditelja, vest koja vam je jako značajna, ili bilo šta što se tiče sveta kinematografije, možete nam poslati vaša viđenja na adresu info@joombooz.com
  •        Da bi bio objavljen, prikaz ne sme u sebi sadržati nikakve vulgarnosti, da ne bude kraći od 10 rečenica, reči poput "brate", "sestro", "fenomenalno", "super" (osim ako nije deo naslova) i njima slične neće se uzeti u obzir, kao ni atak na manjinske grupe.
facebook twitter rss youtube

Collateral Beauty (2016)

Najbolja stvar kod čitanja lokalnih kritičara je doslednost: možete da prepoznate kada je kritičar pogodio svoju metu, a kada u tome baš i nije uspeo, kada možete da mu verujete, a kada ne.

Uzmimo kao primer emotivne fantazije u kojima glumi Will Smith. Pre osam godina, bili smo veoma zagrejani za film po imenu „Seven Pounds“, i to čak i više nego većina kritičara. Ako ste se složili s nama, verujte nam onda i u vezi filma „Collateral Beauty“. Mnogi kritičari će se žaliti na emocionalnu manipulaciju, ali se mi slažemo sa mišljenjem Rogera Eberta: „Neki ljudi vole da budu predmet emocionalne manipulacije. Ja to volim, ali samo onda kada se to dobro odradi.“ Mi mislimo da ovaj film to dosta dobro radi.

Smith igra Howarda, direktora advertising agencije (agencije za oglašavanje) koja počinje da se urušava nakon što njegova ćerka umre. On upada u emocionalnu komu kako mu klijenti nestaju, ali ipak odbija da proda kompaniju. Stoga njegovi dugogodišnji saradnici Whit, Claire i Simon (Edward Norton, Kate Winslet i Michael Peña) nevoljno smišljaju plan.

Nakon što Howard pošalje gorko-terapeutska pisma „Vremenu“, „Smrti“ i „Ljubavi“, oni unajmljuju nezaposlene glumce koji će predstavljati otelotvorenje ovih bića. Onda plaćaju privatnog detektiva da snimi video na kojem on priča sa „mitskim“ bićima; kada se glumci uklone iz tih kadrova, Howard će delovati kao ludak, a odbor direktora ge onda može proglasiti nesposobnim.

Svaki od njegovo troje saradnika pravi par sa po jednim glumcem koji, ne slučajno, daju dobre savete. Vreme (Jacob Latimore) savetuje Claire oko usporavanja njenog biološkog sata; Ljubav (Keira Knightley) navodi Whit da popravi svoj odnos sa otuđenom kćerkom; Smrt (Helen Mirren) pomaže Sajmonu, koji ima rak, da se suoči sa neizbežnim. U međuvremenu, Howard polako oživljava kroz seanse tugovanja koje vodi Madeleine (Naomie Harris).

Scenario Allana Loeba ima takve paralelne scene na početku i kraju da nam je bilo teško da ih, uslovno rečeno, svarimo. Na samom početku, Howard izjavljuje, „Oglašavanje predstavlja osvetljavanje načina na koji naši proizvodi i usluge mogu da unaprede ljudske živote.“ Tu se uglavnom radi o ohrabrivanju ljudi da kupe stvari koje im ne trebaju, ali pretpostavljamo da to i jeste ideja ako vaš heroj kreira reklamne kampanje. I sama interakcija između Howarda i Madeleine, koja je skoro do kraja zaista dirljiva, postaje besmislena na samom kraju.

Ostatak smo lako shvatili, zbog toga što glumci ni u jednom trenutku nisu posustali. Režiser David Frankel režira na efikasan način, bez ponavljanja. Smrt, Vreme i Ljubav nam ne pružaju potpuno nove uvide – a kako bi i mogli, nakon milenijuma ispunjenih tekstovima filozofa? – ali kazuju istine koje uvek vredi čuti.

Većina filmova danas podseća nas da je u srednjoj školi bilo teško ugovoriti sastanak, da je moguće da vanzemaljci prebiju superheroje, ili da su serijske ubice prilično strašni likovi. Film koji mudro razmišlja o tome n akoji način da se nosi sa dubokom tugom samo iz tog razloga zaslužuje naše duboko poštovanje.

Žanr:drama, romansa
Godina:2016
Reziser:David Frankel
Scenario:Allan Loeb
Uloge:Will Smith, Edward Norton, Kate Winslet
Uzrast:PG-13
Award:1 nagrada i 2 nominacija
Box office:30.7M USD
Studio:New Line Cinema, Village Roadshow Pictures, Anonymous Content
Zemlja:United States
Website:collateralbeauty-movie.com
Jezik:engleski
Trajanje:97 minuta
Podeli:



Preporucujemo

Spiderhead (2022) (2022)
Gran pri za “Heroje radničke klase” u Rusiji
28. Sarajevo Film Festival: Predstavljamo Open Air program,...
Predstavljamo filmove programa U fokusu 28. Sarajevo Film...
The Northman (2022) (2022)
Repertoar bioskopa Vilin Grad od 11. do 17. avgusta
Preminula glumica Olivija Njutn-Džon
Sutra počinje 28. Sarajevo Film Festival
ŽIRI NIŠVILLE MOVIE SUMMIT 2022. PROGLASIO NAJBOljE...
U Ljetnom kinu Coca-Cola podignuto najveće filmsko platno...
O filmu „SVE(T)na leđima žene“
Predstavljamo program Summer Screen 28. Sarajevo Film...
Sutra u Box Officeu u BKC-u počinje prodaja ulaznica za...
Repertoar Pozorišta Teatrijum od 08. do 14. avgusta
Predstavljamo Kinoscope program 28. Sarajevo Film Festivala
Filmski centar Srbije na snimanju filma “Heroji...
Prey (2022) (2022)
Najave Striporame na Nisvillu
Otvoren konkurs za vizuelne umetnike/ce i strip autore/ke...
Otvoren 28. Sarajevo Film Festival
Sendmen: nova Netfliksova serija kultnog autora Nila Gejmana
Međunarodna premijera filma “Usekovanje” na Moskovskom...
’Net Zero by 30th Sarajevo Film Festival’’: U misiji...
ZA NOVI FILM REDITELJA MARTINA MAKDONE - „DUHOVI...
28. Sarajevo Film Festival: Suočavanje s prošlošću
Jesse Eisenberg dobitnik Počasnog Srca Sarajeva 28....
Predstavljamo filmove programa U fokusu 28. Sarajevo Film...
Slovenačko-srpski film “Iskupljenje” podržan u Italiji
Najpovoljniji bioskopski dan u Srbiji: 16. avgust
Dodeljene nagrade najboljim filmovima festivala “Otvoreni...