•        Evo prilike da i Vi postanete deo Prologa.
  •        Ukoliko želite da postavite prikaz svog omiljenog, ili neomiljenog, filma, glumca ili reditelja, vest koja vam je jako značajna, ili bilo šta što se tiče sveta kinematografije, možete nam poslati vaša viđenja na adresu info@joombooz.com
  •        Da bi bio objavljen, prikaz ne sme u sebi sadržati nikakve vulgarnosti, da ne bude kraći od 10 rečenica, reči poput "brate", "sestro", "fenomenalno", "super" (osim ako nije deo naslova) i njima slične neće se uzeti u obzir, kao ni atak na manjinske grupe.
facebook twitter rss youtube

Dodeljna velika nagrada žirija Sandens festivala

Velika nagrada žirija ovogodišnjeg američkom festivala nezavisnog filma Sandens dodeljena je filmu "The Miseducation of Cameron Post".

Ekipa filma, čija je rediteljka Dezire Akavan, nagradu je posvetila pripadnicima LGBTQ koji su preživeli kontroverznu konverzivnu terapiju homoseksualnosti, želeći da skrenu pažnju da je ova metoda ilegalna u samo devet od 50 američkih država.

U kategoriji američkih dokumentarnih filmova, nagrada je pripala filmu "Kailash", na temu borbe protiv dečijeg ropstva.

U istoj kategoriji dokumentaraca, nagrada za režiju je sinoć dodeljena filmu "On Her Shoulders" – portretu mlade pripadnice kurdske sekte Jazidi koja je preživela seksualno nasilje džihadista Islamske države.

Turski film "Butterflies" dobio je nagardu za najbolji film u kategoriji stranih filmova, dok je "Of Fathers and Sons", film-studija o radikalizaciji i džihadistima sirijskog reditelja Talala Derkija proglašen za najbolji strani dokumentarac.

Nagrada publike za igrani američki film, koja se smatra najznačajnijom posle velike nagrade žirija, pripala je filmu "Burden" Endua Heklera, dok je publika nagradila "The Sentence" u kategoriji dokumentarnih američkih ostvarenja.

Poslednje izdanje festivala "Sandens", čiji je osnivač glumac i reditelj Robert Redford i koji se održava u američkoj državi Juta, počeo je 18. januara i završava se danas.

Podeli:



Preporucujemo

ISTORIJSKI SPEKTAKL „POSLEDNJI DVOBOJ“ U BIOSKOPU CINE...