•        Evo prilike da i Vi postanete deo Prologa.
  •        Ukoliko želite da postavite prikaz svog omiljenog, ili neomiljenog, filma, glumca ili reditelja, vest koja vam je jako značajna, ili bilo šta što se tiče sveta kinematografije, možete nam poslati vaša viđenja na adresu info@joombooz.com
  •        Da bi bio objavljen, prikaz ne sme u sebi sadržati nikakve vulgarnosti, da ne bude kraći od 10 rečenica, reči poput "brate", "sestro", "fenomenalno", "super" (osim ako nije deo naslova) i njima slične neće se uzeti u obzir, kao ni atak na manjinske grupe.
facebook twitter rss youtube

Glumci, režiser, producent i ostali koji su radili na filmu 'Poslednja bitka' pričaju o tome kako su radili zajedno

Akciona ikona, ARNOLD ŠVARCENEGER, se vratio – i bacio punom brzinom u POSLEDNJU BITKU, napeti akcini triler Kim Đi-vuna.

Švarceneger je neumorni šerif Rej Ovens koji je skrhan osećajem krivice napustio svoje policijsko odeljenje u LA-ju nakon neuspele akcije u borbi protiv narkotika. Sada vodi miran život u pograničnom gradiću Somerton – čiji spokoj će uskoro biti nemilosrdno uništen. Kada Gabrijel Kortez (EDUARDO NORIEGA), najopasniji i najtraženiji narko-bos u Americi, uspešno pobegne tokom FBI-jevog transfera zatvorenika, započinje trka prema Somertonu i granici s Meksikom – u posebnoj Korvetti ZR1 koja razvija brzinu i do 400 km/h. Agent Džon Banister (FOREST WHITAKER) kreće odmah u poteru, ali Kortez se uopšte ne boji FBI-ja. Trebalo bi, međutim, da se boji onog što ne očekuje i ne može da predvidi – šerifa Reja Ovensa, jer će zapretiti jedinom do čega je šerifu sada stalo – njegovom novom domu. Ovens i njegove male, ali vrlo odane policijske snage, jedino su što stoji između Korteza i njegove slobode.

Arnold Švarceneger je zvezda Poslednje bitke, prvog filma na engleskom poznatog korejskog režisera akcionih filmova Kim Đi-vuna (I Saw the Devil; A Tale Of Two Sisters; The Good, the Bad, the Weird) i scenariste Endrjua Knauera. Film je producirao Lorenco di Bonaventura (Transformers filmovi, G.I. Joe: Retaliation). Uz Švarcenegera glume Forest Viteker, Džoni Noksvil, Rodrigo Santoro, Džejmi Aleksander, Luis Guzmán, Eduardo Noriega, Peter Stormare, Zak Gilford i Henesis Rodrigez.

Direktor fotografije je Đi Jong Kim (A Bittersweet Life); montažer Stiven Kemper, A.C.E. (MissionImpossible II); dizajner produkcije Franko Karbone (The Expendables); a kostimograf je Mišel Mičel (Training Day).

Odavno jedan od nesalomljivih akcionih heroja, Arnold Švarceneger je poslednjih godina nastupao u još jednoj izazovnoj ulozi – bio je guverner Kalifornije. Sada se najzad vraća na velike ekrane u Poslednjoj bici i prvoj glavnoj ulozi u ovoj deceniji. Preuzevši ulogu šerifa s bolnom prošlošću u malom pograničnom gradu, Švarceneger nastavlja da glumi junaka koji nam je poznat po svojoj hrabrosti, ali nam pokazuje i novu stranu svog karaktera. Ovaj odvažni policijski veteran iskusio je puno akcije i misli da se okrenuo mirnijim danima, sve dok se u gradiću, u koji je od njih pobegao, ne pojave negativci.

„U ovom filmu gledaćemo Arnolda koji nam je nedostajao i Arnolda kakvog ranije nismo nikada videli“, sažeo je režiser Đi-vun, jedan od najgledanijih i hvaljenih fenomena korejskog filma. Đi-vun se proslavio svojim elegantnim noir trilerom A Bittersweet Life, komedijom The Good, the Bad, the Weird s kojom je osvojio mnoge nagrade, horor filmom I Saw The Devil i pričom o duhovima A Tale Of Two Sisters. Nikad ranije nije snimao akcioni film u Americi – a sada je dobio priliku da to učini s jednom od najvećih akcionih holivudskih zvezda ikad.

Đi-vuna je privukla mešavina vrtoglave brzine, humora i živopisnih likova s obe strane zakona, a pogotovo prilika da vidi Arnolda u nadahnjujućoj borbi za pravdu, čak i kad njega i njegov grad otpišu kao gubitnike. Rekao je o neobičnoj saradnji: „Arnold je već sve napravio u Holivudu, a ja tek započinjem ovde sa radom. Jako se razlikujemo, ali naše ideje o filmu i njegovom liku su slične. Obojica smo film doživeli kao priču u kojoj zločinca naoružanog najsavremenijom tehnologijom ne uspevaju da uhvate savezne snage, već stanovnici gradića nadahnuti pravdom.“

Producent Lorenco di Bonaventura, koji je producirao filmove poput sva tri Transformersa, Salt i The G.I. Joe, smatra da je Poslednja bitka odličan izbor za Švarcenegerov povratak na velike ekrane, jer je uzbudljiva i puna novih ideja. „Odmah sam pomislio da je odlična za Arnolda kako bi se vratio na ekran u ulozi koja će nam ga predstaviti na novi način, ali i koja sadrži puno toga što volimo kod njega,“ rekao je producent. „Ova će ga uloga redefinisati. Uvek će biti hrabar junak, ali u ovom filmu je vidljiva i njegova osetljivost i unutrašnja snaga. Više nije pojedinac koji se bori, već pravi vođa.“

Di Bonaventura je takođe bio oduševljen prilikom da sarađuje s Đi-vunom: „Njegova dela su zaista izvanredna. Kada ih pogledate shvatićete koliko je svestran – svaki od njih je različit, a ipak zabavan i emocionalan. Zna kako da snima akcione filmove, ali i komedije i drame – a u ovom filmu spaja sve te elemente.“

Poslednja bitka je privukla Đi-vuna čim je pročitao scenario:Poslednja bitka je vrlo američka priča, ali s puno elemenata koji su me zaintrigirali, pa sam odlučio da se upustim u snimanje. Vrlo me privukla tema zaštite pravde i pronalaska vrednosti u stanovnicima gradića, kao i ideja u kojoj negativce koji koriste visoku i najsavremeniju tehnologiju uspeju da savladaju pozitivci bez puno tehnologije.“

Iako se Đi-vun zabavio potrebom negativca Korteza za brzinom i najsavremenijim oružjem, takođe se posvetio razvoju likova i njihovih karaktera – Švarcenegerov šerif Rej Ovens hrli u susret ubojitom zločincu preispitujući sebe i svoju prošlost pri kraju duge policijske karijere.

Di Bonaventura se slaže da je to jezgro ove priče pune adrenalina: „Rej Ovens je bio jako uspešan policajac u LA-ju, ali nakon učestvovanja u neuspešnoj raciji bio je primoran da se povuče i vrati u grad u kome su živeli njegovi roditelji. On se na neki način krije od odgovornosti koju na sebe preuzimaju policajci u velikim gradovima, ali kada se naš negativac odluči da prođe pravo kroz njegov grad, primoran je da se suoči sa stvarima s kojima nije želeo kako bi mogao da zaštiti grad i ljude koje voli.“

„Smatram da Arnold donosi ovoj ulozi tiho samopouzdanje, kao što je to uvek činio i jedan od mojih heroja, Džon Vejn. Kada shvatite koliko je nadjačan, pomislite kako bi ovo stvarno mogla da bude njegova „poslednja bitka“. Ali na Arnolda uvek možemo da računamo.“

Nakon sedam godina provedenih na funkciji guvernera Kalifornije Arnold Švarceneger je planirao da se polako vrati na ekrane ulogama u akcionim filmovima koji su ga proslavili – međutim, sve se desilo neverovatnom brzinom kad je pročitao scenario za Poslednju bitku.

„Scenario je bio odličan,“ komentariše Švarceneger. „Bio je intenzivan, pun drame i akcije koju volim i kakvu očekuju moji obožavatelji, a istovremeno sa puno komičnih elemenata. Jedan od onih filmova kad se smejete usred napete scene.“

Švarcenegera je takođe zanimala saradnja s rediteljem za koga je smatrao da će uspešno osvežiti klasičan akcioni film. Već je bio upoznat s Đi-vunovim korejskim radovima koji su mu se jako svideli. „On je vrlo, vrlo talentovan, a ja volim da radim sa talentovanim rediteljima,“ rekao je Švarceneger. „Prvi njegov film koji sam pogledao bio je The Good, the Bad, the Weird i jako mi se dopao, pogotovo akcioni elementi. Zatim sam pogledao Saw The Devil, A Bittersweet Life i A Tale of Two Sisters i sa svakim filmom mi se sve više sviđao. Vrlo je svestran i talentovan. Posebno dobro zna da obradi univerzalnu temu borbe dobra protiv zla, što je vidljivo u svim njegovim filmovima, pa i u filmu Poslednja btka.”

S razvojem projekta Švarceneger se sve više radovao glumcima sa kojima će raditi. „Postava je neverovatna – Džoni Noksvil, Viteker, Luis Guzmán, Džejmi Aleksander, Rodrigo Santoro, Eduardo Noriega, Henesis Rodrigez, a listi nema kraja,“ rekao je. Posebno mu se svidelo kako je Noriega tumačio lik Korteza, kao uglađenog negativca: „On je vrlo privlačan muškarac, pravi seks simbol, a neverovatno dobro glumi narko-bosa. Odmah sam primetio njegov intenzivan pogled i znao da će biti odličan i snažan protivnik mom liku.

Švarceneger je takođe uživao sarađujući s Noksvilom: „Džoni je jako smešan. Ako ste videli njegove Jackass filmove znate da će učiniti sve kako bi izazvao smeh, a ova uloga je savršena za njega. Na kraju postane najveća podrška šerifovom timu i vrlo hrabar u borbi.“

Švarceneger je osećao vezu sa šerifom Ovensom koji je prethodno takođe bio na svoj način akcioni junak i zatim započeo sasvim drugi život, čuvajući mir u gradiću za koji je mislio da nikad neće doživeti borbu kakva ih očekuje. „Iskusio je sve to kao deo S.W.A.T. ekipe u Los Anđelesu, ali ta vremena su za njega prošlost,“ rekao je Švarceneger. „Na određeni način se veseli penziji i mirnom životu kad se odjednom njegov grad nađe na meti kriminalaca i on ponovno mora da se bori.“

Poput samog šerifa i Švarceneger je trebalo da odmah uskoči u fizički zahtevnu akciju posle duge pauze – i opet se, poput šerifa, našao fizički i mentalno spremniji nego što je to očekivao. „Nakon što sam bio guverner, mislio sam da bi trebalo da se polako vraćam u akciju, korak po korak,“ objasnio je, „ali to nije ono što se dogodilo.“

Nastavio je: „Sećam se kako sam jednom dok sam bio guverner posetio filmski set i ugledao glumce kako vise naglavačke u sigurnosnim pojasevima. Jedan od prijatelja me upitao 'Zar ti to ne nedostaje?', a ja sam rekao 'Ne, stvarno bih radije bio u Sakramentu okružen političarima koji znaju da mi zagorčaju život. Ne mislim da ću to ikad opet raditi'. I evo me opet u pojasu kako visim naglavačke u filmu u kome se od početka do kraja borim, penjem, trčim i vozim brze automobile. A mislio sam kako mogu da se polako vratim u igru! Međutim, bilo je jako zabavno, definitivno.“

Đi-vun i njegovi saradnici posvetili su se intenzivnim audicijama kako bi našli eklektičnu postavu glumaca koji će igrati šerifove zamenike u Somertonu – koji se dok se u njihovom gradiću nije pojavio pravi zločinac nikad nisu suočili s nečim većim od manjih prekršaja.

Producent di Bonaventura je rekao: „Reja Ovensa okružuju zamenici koje glume Luis Guzmán, Džejmi Aleksander i Zak Gilford. Nisu iskusni policajci i nikad se nisu našli u ozbiljno opasnoj situaciji, ali su vrlo dobri ljudi. Tu je i lokalni loš dečko, glumi ga Rodrigo Santoro, koji odjednom dobija priliku da se iskupi. Džoni Noksvil igra Luisa Dinkama, lokalnog čudaka koji će dobiti priliku da postane ono što je oduvek želeo: šerifov zamenik.“

Najiskusnijeg zamenika, koga zovu „Figi“, glumi popularni karakterni glumac Guzmán koji unosi u ulogu komične elemente. „Luis ima odličan smisao za humor i vrlo je talentovan – Figi je u njegovim rukama postao dopadljiv i simpatičan lik,“ kaže Đi-vun. A di Bonaventura dodaje: „Na papiru Figi uopšte nije smešan, ali na filmu je vrlo komičan. Luis je stvorio smušenjaka koji ceni život, porodicu i prijatelje. Sviđa vam se jer uvek pokazuje ko je i na licu jasno pokazuje šta misli.“

Jedina žena među zamenicima je Džejmi Aleksander, najpoznatija po svojim ulogama superjunakinje u Thoru i seriji Kyle XY. Ovde igra osobu koja nije sigurna da ima ono što je potrebno kako bi postala junakinja – dok se ne nađe u situaciji u kojoj nema izbora. Đi-vun je bio uzbuđen što će je videti u akciji: „Džejmi je jako lepa, ali otelotvoruje i snagu i hrabrost prave Teksašanke. Jedini je ženski heroj koji parira muškim kolegama.”

Najnovijeg člana policijskih snaga u Somertonu, Džerija, glumi Zak Gilford koji se probio svojim ulogom Meta Sarasena u hit-seriji Friday Night Lights. Upravo on je najviše iznenadio Đi-vuna: „Nisam poznavao Zaka, samo sam čuo kako ga hvale za rad u Friday Night Lights. Tako dobro je odigrao mladića iz male sredine s velikim snovima da je njegova priča postala emocionalna srž borbe koja sledi.“

Kad Ovens shvati da mora da osnaži svoje snage primoran je da proglasi zamenicima šerifa dvoje sugrađana koji u tome vide svoju priliku da učine nešto dobro. Jedan od njih je vlasnik muzeja, Luis Dinkam, koga s nepogrešivim osećajem za komediju glumi popularni Džoni Noksvil. Poznat po svojim ludim vratolomijama i humoru – i ulogama u hit filmovima poput Jackass i Men in Black 2 – Noksvil je bio idealan izbor za Dinkama. Đi-vun je ovako opisao vlasnika muzeja: „Dinkam je spoj Noksvilove smešne ličnosti i štrebera opsednutog vojskom, a Džoni ističe živopisne osobine lika koji omogućava našim herojima da pobede sofisticirane i savremeno opremljene zločince pomoću zastarelog oružja, što samo doprinosi zabavnosti filma.“

Najmanje se očekuje da će od šerifa dobiti značku upravo onaj koji započinje priču iza rešetaka: Frank Martinez, lokalna propalica koja se vraća na pravi put. Igra ga buduća brazilska zvezda Rodrigo Santoro, poznat ljubiteljima filma iz romantičnog filma Love, Actually, ali i kao fanatičan despot, kralj Kserks, iz filma 300. Đi-vun je rekao da se odmah oduševio Santorovom glumom: „Može istovremeno da bude i vrlo muževan i vrlo hladnokrvan, a bio je i jako zagrejan za ovu ulogu i uvek se trudio da izvuče najviše iz svakog kadra.“ Di Bonaventura je dodao: „Rodrigo se vrlo uživeo u ovu ulogu i lik koji ima zanimljivu priču – osvojio je državno prvenstvo u američkom fudbalu i to mu je bio životni vrhunac, a otada se nije pomerio osim što je otišao u rat, što ga je samo još više uništilo. Svestan je da mu je ovo poslednja šansa.“

Dok Kortez juri prema Somertonu u svojoj «nabudženoj» Korveti, prate ga FBI agenti, u napetoj i, naizgled, neuspešnoj poteri. Džona Banistera, vođu operacije, glumi Forest Viteker, dobitnik Oskara. Viteker predstavlja Banistera kao osobu koja je opsednuta kriminalcem i želi da ga ulovi po svaku cenu, ali šerifu Ovensu ne daje ni najmanju priliku da zaustavi Kortezovu bandu, ali će ubrzo zbog toga zažaliti.

Đi-vun je bio jako zadovoljan što je uspeo da dobije glumca Vitekerovog kalibra: „Pun je energije – jednom prilikom sam bacio pogled na njegov scenario i primetio da ima više napomena nego ja. To samo pokazuje da se veliki glumci ne rađaju, već stvaraju radom i trudom.“

Viteker je takođe bio srećan što će raditi s Đi-vunom: „Mislim da postoje dve glavne stvari koje čine njegove filmove posebnim. Prvo, njegov stil, jer se Đi-vunovi filmovi odlikuju poezijom koja otkriva unutrašnji svet likova. Drugo, karakteriše ih vizuelna lepota – čak i akcione filmove.”

Takođe ga je privukao Banister i načini na koje je sličan šerifu Ovensu, čak i ako toga nije svestan: „Mislim da oba muškarca traže nekakvo iskupljenje. Arnoldov lik izgubio je svog partnera i prognao sam sebe u mali grad, nadajući se da nikada više neće morati da se suoči sa svojom prošlošću. Ali upravo to se i događa zbog čega je primoran da se suoči sa svojim sposobnostima i onime što mora da napravi.“ Privukla ga je i tema borbe dobra protiv zla, koja se provlači kroz celi film: „U filmu imate heroja koji se suočava s naizgled nepremostivim preprekama – vladom, društvom, kriminalcima, i imate utisak da ne može da pobedi, a suprotstavlja mu se negativac koji je gotovo polubog. Čini se kao da ništa ne može da ga zaustavi dok mu put ne prepreči naš junak.“

Leva i desna ruka Banistera su Elen Ričards, koju igra Henesis Rodrigez (Case De Mi Padre, What To Expect When You’re Expecting) i Fil Hejz koga glumi Danijel Heni (X-Men Origins: Wolverine). Vrlo brzo postaju samo “jedna ruka” kad Kortez, naizgled, otme Ričardsovu.

Producenti filma tražili su nekog ko bi mogao da igra opakog negativca, međunarodnog narko-bosa Korteza, koji je drugačiji od uobičajenog ljigavog kriminalca. Upravo suprotno, želeli su Korteza koji je vrlo pametan i sofisticiran, dobro upoznat sa svim mogućnostima tehnologije koju zna da iskoristi do kraja... i pravi frajer koji odlično izgleda u odelu. Pronašli su sve što su tražili u sve popularnijem glumcu Eduardu Noriegi.

Noriega je u šali nazvao svoj lik „razmaženim dečakom“ i nastavio: „Jednom sam pročitao u novinama članak o muškarcu koji je kupio školu kako bi mogao da otpusti učitelja, koji je kaznio njegovog sina. Odmah sam pomislio da bi to mogao da bude deo Kortezove biografije. Moj lik je jako moćan muškarac sa puno novca, koji misli da može sve da kupi. Navikao je da dobija sve što želi i može biti jako opasan ako to i ne dobije.“

Kako bi si osigurao slobodu, Kortez je zaposlio brutalnog poručnika Barela, koga odlično i preteći igra Peter Stormare. Stormare će ove godine nastupiti i u filmu Hansel & Gretel: Witch Hunters, a već je sarađivao sa di Bonaventurom na filmu Constantine koji je za njega rekao: „Još uvek se sećam kako je odlično odglumio Satanu – kao ciničnog i zabavnog neprijatelja s puno samopouzdanja, a takav je kad se suočava sa Ovensom i njegovim ljudima. Vidi se da je hladnokrvan plaćenik, ponešto zabavljen mišlju da mu se suprotstavljaju policajci iz poluzaboravljenog gradića. Kris i Peter su odlično razvili ove likove koji bi inače bili drugorazredni kriminalci.“

Kortezov najveći saveznik je ključan lik u Poslednjoj bici – i nije ljudsko biće, već mašina koja omogućava zločincu spektakularan beg kroz pustinju: Korveta ZR1, najbrži auto koji može da se kupi. Model koji se vidi u Poslednjoj bici je super pojačan, sa više od 1.000 konjskih snaga i brzinom do oko 400 km/h.

„Brža je od svega, pa smo se zapitali,“ rekao je di Bonaventura, „Šta ako pozovu borbeni avion da je skine s puta?' – ali za to je potrebna direktna naredba predsednika, a nju nećete dobiti za uništenje automobila sa civilom u roku od dva sata. Kortezov je plan zato jednostavan: pobeći će preko granice. Dodajte tome činjenicu da Kortez može da kupi bilo kog inženjera ili osobu koja može da osmisli kako da ga prebaci preko granice i sve je izvodljivo. Zato ide upravo kroz Somerton.“

Đi-vun je od početka video Poslednju bitku kao film podeljen u nekoliko vizuelno različitih svetova: „Imate blistavi Las Vegas, prizemljeni gradić Somerton, haos u FBI kancelarijama i Kortezov dinamični super auto. Želeo sam za svaki od njih da stvorim različiti izgled s različitim bojama, teksturama i uglovima kamere.“

U potrazi za savršenim Somertonom – gradićem koji će se pretvoriti u mesto za epsko suočavanje – dizajner produkcije Franko Karbone (The Expendables) se nadao da će naći mesto koje se trudi da bude istinski američki gradić. To je trebalo da bude usko povezana zajednica s glavnom ulicom, klasičnim američkim restoranom, par trgovina, šerifovom kacelarijom...i poljem kukuruza odmah do grada gde je Đi-vun zamislio početak poslednje bitke.

Karbone je pronašao ono što je Đi-vun tražio u Belenu, u Arizoni, nekih 30-ak kilometara od Albukerkija u Novom Meksiku i tamo sagradio Somerton iz filma. Gaj Ridel, izvršni producent je rekao: „Ostalo je bilo samo nekoliko zgrada između praznih placeva. Sagradili smo trgovine, dodali automehaničarsku radionicu i crkvu i skinuli daske sa stare radnje – kako bismo napravili restoran «Irv's Diner».“

Većina akrobacija u filmu, koje izazivaju snažno lupanje srca, vrtela se oko Kortezove Korvete ZR1. Zahvaljujući di Bonaventurinom odličnom radnom odnosu s GM-om, zbog prethodne saradnje na svim Transformers filmovima, proizvođač automobila osigurao je produkciji šest Korveta. Veliki deo produkcije bio je posvećen održavanju automobila kako bi bili spremni za snimanje, a jedna ZR1 i jedna ZL1 čuvale su se za scene vožnje i parkiranja. Ostale su bile predviđene za razne akrobacije i imale su ojačano vešanje kako bi mogle da podnesu teže terete, zavarene cevi i okove za kamere. Ridel je objasnio: „Svaka Korveta je imala specifičnu namenu. Bilo je jako izazovno sve organizirati jer su ponekad isti automobil istovremeno trebali različitim ekipama na suprotnim krajevima grada.“

Kako bi mogli da voze Korvete kroz polje kukuruza na krovove automobila pričvrstili su tzv. „pod cars“ sisteme za vožnju. Kaskader je zatim upravljao autom s krova – odakle je mogao da vidi kuda ide – dok je glumac pred kamerom glumio da vozi.

Tokom celog snimanja pokušavali smo da zadržimo određeni nivo stvarnosti kod scena potera i kaskaderskih akrobacija. Umesto oslanjanja na velike količine CG-ja, Đi-vun i njegova ekipa pokušavali su da se što je više moguće drže „stare škole“, oprezno koristeći specijalne efekte i kaskadere, s obzirom na to da je ovo priča o trijumfu hrabrosti i snalažljivosti nad tehnološki sofisticiranim zločincima.

S glumcima i automobilima radio je vrlo iskusan koordinator kaskadera i pomoćni reditelj Derin Preskot, dok je Vejd Alen radio kao pomoćni koordinator kaskadera. Preskot ne samo da je radio s automobilima i velikim brzinama, već je koreografisao i scene borbe i potere. Preskot je ranije već sarađivao s Švarcenegerom i pronašao ga je spremnog kao i uvek. Takođe ga je zadivila Noriegina spremnost da nauči sve o akcionom žanru i intenzivna želja da nauči da se bori i vozi. U preopasnim situacijama više nije vozio Noriega, već je kolima upravljao iskusan vozač, Džeremi Fraj, i upravo on je za volanom tokom akrobacija koji mogu da se vide jedino u filmovima.

Takva filmska magija često se pripremala na zahtev Đi-vuna. Preskot se prisetio: „Reditelj bi nas pitao 'Može li autobus da se okrene za 180 stepeni u ulici koja je samo tri dužine auta široka?' A mi bismo rekli, 'Hej, ovo je Holivud, mi možemo sve! Pitanje je samo možete li vi to da platite.' Tako je odeljenje za specijalne efekte ispod autobusa pričvrstio dodatne pomoćne točkove kako bi Džeremi mogao da vozi po toj uskoj ulici, između pravih zgrada. Dovezao bi se u tu vrlo usku uličicu, pritisnuo određeno dugme i zadnji deo autobusa bi se podigao zajedno sa zadnjim točkovima – možda nekih 3 cm – i kliznuo na tim pomoćnim točkovima kao da je na ledu, savršeno se okrenuvši za 180 stepeni.“

Bez obzira na neverovatne akrobacije ili koreografije borbe svima je bilo najuzbudljivije to što se na setu nalazi Švarceneger – koji ih je sve inspirisao. Izvršni producent, Gaj Ridel, je za njega rekao: “Bio je vrlo profesionalan, prijateljski nastrojen prema svima i uvek se činilo da se zabavlja. Mislim da publika želi opet da ga vidi u akciji. Ova uloga mu odgovara i odlično je što se vratio.”

millennium-film
Podeli:



Preporucujemo

OVE SEDMICE U CINEPLEXX BIOSKOPIMA VAS OČEKUJU FILMOVI SA...
Jelena Gavrilović održaće koncert posvećen Sonji Savić...
Repertoar bioskopa Vilin Grad od 22. do 28. februara
CINEPLEXX VAM POKLANJA PUTOVANJA U NAJROMANTIČNIJE GRADOVE...
52. FEST U CINEPLEXXU
Repertoar bioskopa Cine Grand Delta Planet od 22. do 28....