Kultni japanski brand i lik Hello Kitty, poznata je u celom svetu i napokon dobija svoju filmsku adaptaciju.
Japanska kompanija Sanrio koja je dizajnirala preslatku Hello Kitty, planira da finansira i realizuje projekat na globalnom nivou do 2019. godine, a sa investicijom od čak 160 do 240 miliona dolara.
Sanrio je kao nositelj zaštitnog znaka Hello Kitty zaradio više od 1 milijarde američkih dolara godišnje u prodaji izvan Japana. Iako je glavno usmerenje prema devojčicama, u Hello Kitty asortimanu nalaze se i torbice, nalepnice, olovke do tostera, televizora, odeće, masažera i računarske opreme. Posebno u Aziji, lik Hello Kitty krasi i mnoge druge potrošačke proizvode, pa nije ni čudo da kompanija kreće u nove pobede s novim projektom.
Sanrio u film planira da ubaci i neke druge likove. Navodno se radi o "Little Twin Stars" i "My Melody", a oba lika ove godine pune četrdest godina, dok je "Hello Kitty" četrdeseti rođendan slavila prošle godine.