Kultni japanski brand i lik Hello Kitty, poznata je u celom svetu i napokon dobija svoju filmsku adaptaciju.
Japanska kompanija Sanrio koja je dizajnirala preslatku Hello Kitty, planira da finansira i realizuje projekat na globalnom nivou do 2019. godine, a sa investicijom od Äak 160 do 240 miliona dolara.
Sanrio je kao nositelj zaštitnog znaka Hello Kitty zaradio više od 1 milijarde ameriÄkih dolara godišnje u prodaji izvan Japana. Iako je glavno usmerenje prema devojÄicama, u Hello Kitty asortimanu nalaze se i torbice, nalepnice, olovke do tostera, televizora, odeće, masažera i raÄunarske opreme. Posebno u Aziji, lik Hello Kitty krasi i mnoge druge potrošaÄke proizvode, pa nije ni Äudo da kompanija kreće u nove pobede s novim projektom.
Sanrio u film planira da ubaci i neke druge likove. Navodno se radi o "Little Twin Stars" i "My Melody", a oba lika ove godine pune Äetrdest godina, dok je "Hello Kitty" Äetrdeseti roÄ‘endan slavila prošle godine.