Ako neko nema sreće sa adaptacijama to je Jack Ketchum. Da barem mogu da se podvedu pod kategoriju „smeće“, pa bi i imale vrednost. Ovako, filmovi poput „Offspring“, „Red“, „The Girl Next Door“ i „The Lost“, na granici su strahovitog amaterizma, neiskustva čitave filmske ekipe i tuge.
Iako je strava i užas koju Ketchum redovno obrađuje na granici, pa u nekim slučajevima i preko granice pornografije; kao što je to bio slučaj sa „The Girl Next Door“ i dva nastvka stradanja porodice kanibala, a vala i njihovih poznanika u „Offseason“ i slabijem nastavku „Offspring“, kao i redovnog mazohiszma i sadizma i učestalog masakriranja najrazličitijih alatki, što je lako zamisliti ali nestvarno ekranizovati, što na kraju i može da ugrozi kvalitet njegovih adaptacija, obzirom da osim ovih pomenutih drugih i nema (Izuzev njegove kratke priče „The Box“ – koja je i sa razlogom nagrađena za najbolju kratku priču godine).
Elem, „The Woman“ je još jedna u nizu sličnih, sa Carlee Baker-ovom, Shanom Barry-jevom i Marcom Bennett-ovom.
Lucky McKee kao reditelj može se pohvalitit filmom „May“.