•        Evo prilike da i Vi postanete deo Prologa.
  •        Ukoliko želite da postavite prikaz svog omiljenog, ili neomiljenog, filma, glumca ili reditelja, vest koja vam je jako značajna, ili bilo šta što se tiče sveta kinematografije, možete nam poslati vaša viđenja na adresu info@joombooz.com
  •        Da bi bio objavljen, prikaz ne sme u sebi sadržati nikakve vulgarnosti, da ne bude kraći od 10 rečenica, reči poput "brate", "sestro", "fenomenalno", "super" (osim ako nije deo naslova) i njima slične neće se uzeti u obzir, kao ni atak na manjinske grupe.
facebook twitter rss youtube

Japanac Kojo Jamašita predstavlja japanski eksperimentalni film u ponedeljak 12.2. u DKSG

Dom kulture „Studentski grad“

Ponedeljak, 12. februar, 20.00, Mala sala

IZMEĐU KADROVA

Japanski eksperimentalni film: plodne godine 1975-1980.

Program uredio i predstavlјa: Kojo Jamašita (Koyo Yamashita), direktor Image Forum-a

Japanski eksperimentalni filmski pokret profilisao se kasnih 60-ih godina, a krajem 70-ih prošlog veka je doživeo svoj vrhunac. Pod uticajem dela koje su napravili prethodnici, poput Tošia Macumota (Toshio Matsumoto) koji je se bavio realizacijom avangardnih dokumentaraca i umetničkih igranih filmova, nova generacija mladih autora počela je praviti filmove. Mnogi od njih su bili fascinirani istraživanjima mehanizma pokretne slike. Ovaj program prikazuje određeni period istorije u japanskom eksperimentalnom filmu, na svom vrhuncu, ističući film ATMAN (1975) Tošia Macumota, izvanrednog prostorno-vremenskog osećaja koji može biti doživlјen samo u bioskopu, i najbolјeg dela nastalog pod njegovim uticajem, SPACY (1980) Takaši Itoa (Takashi Ito) kao glavnog kontrapunkta u istoriji japanskog eksperimentalnog filma. Filmovi iz programa (osim Macumotovih i Itovih) nisu digitalizovani i njihov značaj je nepravedno potcenjen izvan i unutar Japana, pa je ovo jedinstvena prilika da pogledate većinu filmova na originalnoj 16mm filmskoj traci.

Program filmova:

Atman, Toshio MATSUMOTO, 1975, 16mm, 11 min.

My Movie Melodies, Jun’ichi OKUYAMA, 1980, 16mm, 6 min.

Dutchman’s Photograph, Isao KOTA, 1974, 16mm, 7 min, bez zvuka

Switchback, Nobuhiro KAWANAKA, 1976, 16mm, 9 min.

Film Display, Shunzo SEO, 1979, 16mm, 5 min, bez zvuka

Heliography, Hiroshi YAMAZAKI, 1979, 16mm, 6 min.

WHY, Keiichi TANAAMI, 1975, 16mm, 11 min.

Hikari, Nobuhiro AIHARA, 1978, 16mm, 3 min.

Still Movie, Yoichi NAGATA, 1978, 16mm, 3 min, bez zvuka

Xénogénèse, Akihiko MORISHITA, 1981, 16mm, 7 min.

SPACY, Takashi ITO, 1981, 16mm, 10 min.

Zahvalјujemo se Filmskom centru Srbije na pomoći u realizaciji programa.

Podeli:



Preporucujemo