•        Evo prilike da i Vi postanete deo Prologa.
  •        Ukoliko želite da postavite prikaz svog omiljenog, ili neomiljenog, filma, glumca ili reditelja, vest koja vam je jako značajna, ili bilo šta što se tiče sveta kinematografije, možete nam poslati vaša viđenja na adresu info@joombooz.com
  •        Da bi bio objavljen, prikaz ne sme u sebi sadržati nikakve vulgarnosti, da ne bude kraći od 10 rečenica, reči poput "brate", "sestro", "fenomenalno", "super" (osim ako nije deo naslova) i njima slične neće se uzeti u obzir, kao ni atak na manjinske grupe.
facebook twitter rss youtube

Kako filmske zvezde diktiraju trendove?

U svetu filma, poznate ličnosti nisu samo ikone na velikom platnu, već i uticajni ambasadori brendova.

Kroz svoje filmske uloge, ove zvezde su uspele da proslave određene brendove na način koji je postao neizbrisiv deo kinematografske istorije. U ovom članku, istražićemo kako su neki od najpoznatijih filmskih glumaca proslavili određene brendove i kako su njihove uloge postale sinonim za te brendove.

Gerald Butler - snaga i hrabrost kao zaštitno lice brenda Festina

Gerald Butler, škotski glumac poznat po svojim hrabrim i muževnim ulogama, postao je zaštitno lice brenda Festina, poznatog proizvođača satova.

Njegova harizma i snaga savršeno su odgovarale imidžu ovog brenda. U filmu "300", Butler je tumačio ulogu kralja Leonidasa, koji je predvodio malu grupu Spartanaca u borbi protiv persijske vojske. Njegova uloga postala je simbol hrabrosti i borbenosti, što je savršeno odgovaralo brendu Festina, koji se ističe po svom sportskom duhu i izdržljivosti.

Na Butleru se pri svakom njegovom pojavljivanju na crrvenom tepihu mogu videti ručni satovi Festina, što je dovelo do njihove ogromne prepoznatljivosti. Butlerovo prisustvo u reklamnim kampanjama i promocijama brenda dodatno je naglasilo vezu Festine sa sportskim duhom i izdržljivošću.

Zahvaljujući Butleru, brend Festina je uspeo da se istakne kao brend koji inspiriše i motiviše.

Audrey Hepburn - ikona stila i zaštitno lice brenda Tiffany & Co

Audrey Hepburn je neosporno bila jedna od najvećih ikona stila i elegancije u filmskoj industriji. Njeno ime je postalo sinonim za besprekornu modu i sofisticirani ukus.

Jedan od najpoznatijih trenutaka u njenoj karijeri je bila saradnja sa renomiranim brendom Tiffany & Co, koji je postao poznat po luksuznom nakitu visokog kvaliteta.

Njena najpoznatija uloga u filmu "Doručak kod Tifanija" je ostavila dubok trag u modnom svetu. Hepburn je tumačila lik Holly Golightly, glamurozne i sofisticirane mlade žene koja je u filmu nosila prepoznatljivu ogrlicu od bisera i dijamanta. Ova ogrlica je postala simbol elegancije i luksuza, kao i zaštitni znak brenda Tiffany & Co.

Saradnja između Audrey Hepburn i Tiffany & Co nije samo promovisala brend, već je i transformisala percepciju ove kompanije. Zahvaljujući Hepburn, Tiffany & Co je postao sinonim za visokokvalitetni nakit i stil. Njena elegancija i šarm su se prelili na brend, čineći ga neodoljivim za ljubitelje luksuznog nakita širom sveta.

Audreyno nasleđe kao ikone stila i zaštitnog lica brenda će zauvek ostati inspiracija za buduće generacije.

De Niro i Dolce & Gabbana - spajanje legende filma i italijanske elegancije

Dalje, imamo legendarnog glumca Roberta De Nira, koji je postao zaštitno lice brenda Dolce & Gabbana. De Niro je poznat po svojim ulogama u filmovima kao što su "Taksista" i "Kum".

Njegov šarm i harizma su savršeno odgovarali brendu Dolce & Gabbana, koji se ističe po svojoj italijanskoj eleganciji i stilu. Zahvaljujući De Niru, Dolce & Gabbana je postala sinonim za luksuznu modu i sofisticirani stil.

Najpopularniji Bond proslavio je ovu marku satova

Još jedna zvezda koja je proslavila određeni brend satova je Daniel Craig, poznat po svojoj ulozi Džejmsa Bonda. Craig je postao zaštitno lice brenda Omega, proizvođača luksuznih satova.

Kroz svoje uloge kao tajni agent 007, Craig je nosio Omega satove, koji su postali simbol sofisticiranosti i elegancije. Njegova uloga je proslavila brend Omega kao izbor za moderne i avanturističke muškarce.

Nicole Kidman - simbol romantike i senzualnosti bili su pravi pogodak za Chanel

Još jedna zvezda koja je proslavila određeni brend je Nicole Kidman, koja je postala zaštitno lice najpoznatijeg Chanel parfema - čuvenog Chanel No. 5.

Kidman je svetsku slvu stekla filmom "Moulin Rouge!", gde je nosila prelepe haljine i izražavala ženstvenost i eleganciju. Njena uloga je postala simbol senzualnosti, što je savršeno odgovaralo brendu Chanel, koji je poznat po svojim luksuznim i sofisticiranim mirisima.

George Clooney - Nespresso i simbol dobrog ukusa

Još jedan glumac koji je proslavio određeni brend je George Clooney, koji je postao zaštitno lice brenda Nespresso, proizvođača kafe.

Clooney je poznat po svojoj ulozi u filmu "Ocean 11", gde je tumačio lik šarmantnog prevaranta. Njegov šarm i sofisticiranost su savršeno odgovarali brendu Nespresso, koji se ističe po svojim visokokvalitetnim kafama i ekskluzivnim aparatima za kafu. Zahvaljujući Clooneyu, Nespresso je postao sinonim za luksuznu kafu i simbol dobrog ukusa.

Jennifer Lawrence kao savršen fit za modnu kuću Dior

Jedna od filmskih zvezda koja je uspela da proslavi brend na neviđen način je Jennifer Lawrence. Ova talentovana glumica postala je 2012. zaštitno lice poznate modne kuće Dior, čime je dodatno podigla svoj status u svetu mode.

Njen sofisticirani stil i samopouzdanje su se savršeno uklopili sa brendom koji je poznat po svojoj eleganciji i luksuzu. Jennifer je nosila prelepe kreacije Diora na crvenom tepihu, privlačeći pažnju modnih znalaca širom sveta. Njena saradnja sa Diorom donela je ogromnu popularnost i uspeh kako njoj, tako i ovom prestižnom brendu.

Kroz svoje uloge, ove zvezde su uspele da proslave određene brendove na način koji je postao neizbrisiv deo kinematografske istorije. Njihova harizma, stil i talenat su pomogli da ovi brendovi postanu sinonim za luksuz, eleganciju i uspeh. Bez sumnje, veza između filmskih zvezda i brendova će nastaviti da se razvija i inspiriše nove generacije.

Foto: Pixabay, Unsplash

Podeli:



Preporucujemo

Spektakl koji se ne propušta: Niš će 12. oktobra biti...