Povremeno se snima i kadar u kojem se kamera i akteri kreću u suprotnim pravcima. Evo nekoliko rešenja.
Primer prvi
Akter i kamera se kreću jedno prema drugom i zaustavljaju se licem u lice. Ako se na početku nalaze neki akteri u prvom planu, oni će na kraju kadra biti isključeni.
Suprotni oravci kretanja kamere i aktera su podjednako naglašeni ako akter odlazi a kamera se takodje od njega udaljava. Uđaljavanje kamere od scene u kojoj glavni junak odlazi, prekida raspoloženje. Nekoliko pokreta ove vrste u nizu, biio da su sa pribiižavanjem ili udaljavanjem, koje izvode različite ličnosti, naglasiće situaciju koja sledi posle ovih pokreta. Dovoljno je da se za likovno naglašavanje upotrebe dve ili tri ličnosti.
Primer drugi
Ako se kamera i akter približavaju kosim putanjama, kadar sa kamerom kreće kosom putanjom. Drugi postupak sadrži paralelne putanje kamere i ličnosti koja se kreće. Kamera švenkuje prateći aktera u prolazu. Devojka prvo nailazi kameri, a zatim odlazi od nje.I kamera i akter se kreću sličnom brzinom u suprotnim pravcima. Devojka može prva da se zaustavi, nešto malopre nego što to učini kamera.
Primer treći
Sledeća varijanta je ako se središnji statični akter uvede u kadar. Akter u pokretu, i kamera, približavaju se prema statičnoj ličnosti, ali akter u pokretu se zaustavija pre kamere. Kamera se zaustavlja tek pošto je došla do položaja koji je suprotan u odnosu na početni.