Kombinacije krana naviše i švenka nadole često se koristi za kadriranje spore, pastoralne scene, iii za naglašavanje vrlo brze akcije, naglašavanjem određenog trenutka u sceni, idući od opšteg ka pojedinačnom.
Kamera iz gornjeg rakursa snima jasan par koji šeta prema nama. Kamera se lagano spušta, i pomera naviše, radi korekcije, da bi akteri bili u sredini kadra. Kada oba aktera pridju, kamera sa njima švenkuje i, u isto vreme, okreće na kranu. Akteri se sada vide s ledja, i pošto odlaze, kamera se podiže, postepeno švenkujući nadole, radi korekcije, kako bi stalno bili u kadru. Ako kamera ne menja rakurs u toku snimanja, kadar će početi i završiti u opštem planu i akteri će biti otkriveni u toku vertikainog pokreta. Brži objekti, kao što je automobil koji se približava kameri, mogu se kadrirati sa mnogo bržim pokretom krana. U takvom slučaju platforma krana praktično se pokreće u luku, dole i gore, dok se kreće u pravcu vozila.
Ključ ove formule je pokret od opšteg prema posebnom i obrnuto, prema pogledu odozgo. Na ovaj način prolazak kroz kadar odabranog sadržaja postaje naglašen kao i protagonisti koji se kreću kroz kadar.