•        Evo prilike da i Vi postanete deo Prologa.
  •        Ukoliko želite da postavite prikaz svog omiljenog, ili neomiljenog, filma, glumca ili reditelja, vest koja vam je jako značajna, ili bilo šta što se tiče sveta kinematografije, možete nam poslati vaša viđenja na adresu info@joombooz.com
  •        Da bi bio objavljen, prikaz ne sme u sebi sadržati nikakve vulgarnosti, da ne bude kraći od 10 rečenica, reči poput "brate", "sestro", "fenomenalno", "super" (osim ako nije deo naslova) i njima slične neće se uzeti u obzir, kao ni atak na manjinske grupe.
facebook twitter rss youtube

Predstavljamo vam filmove „Fireworks“ selekcije Beldocs 2019

U okviru ovogodišnjeg izdanja Međunarodnog festivala dokumentarnog filma koji se održava od 8. do 15. maja u više bioskopskih dvorana, u okviru 14 selekcija biće premijerno prikazano više od 100 filmova iz celog sveta. Predstavljamo vam tri dokumentarca snažnih, izraženo kinematičnih filmskih izraza iz selekcije „Fireworks“ – dokumentarac o Polaroidu i ljubavi prema instant fotografiji, priču o humanoidnim robotima koje sve više možemo videti u društvu usamljenika, kao i film o čoveku koji sebe smatra radikalnim neonacistom, premda nikada nije nikoga prebio.

Instant snovi (Instant Dreams)

Willem Baptist, Holandija / Netherlands, 2017, 91'

Festivali / Festivals IDFA 2017, Slamdance 2018, Ji.hlava 2018

Kada je Polaroid 2008. godine najavio kraj instant filma, poslednji još uvek aktivni pogon kupila je mala skupina entuzijasta. Među njima je penzionisani naučnik Stiven Herčen koji je prethodno sarađivao s izumiteljem Polaroida i koji još uvek pokušava da otkrije tajnu izgubljene hemijske formule. Na ovom neverovatnom filmskom putovanju, Baptist nas upoznaje s brojnim čudnim ljudima od kojih svaki pokušava da održi u životu svoje instant snove.

O reditelju: Willem Baptist (1979) režiser je iz Rotterdama. Režira kreativne dokumentarce i igrane forme. Pisao je za sebe, ponekad za druge i producent je i kreativni savetnik. Diplomac je Berlinale Talent Campusa, IDFA radionice, IFFR Cinemart - Lab za mlade producente i diplomirao je na Willem de Kooning školi za umjetnost 2009. godine. Njegovi filmovi prikazani su na festivalima poput IDFA, HotDocs, Rotterdam IFFR, Toronto TIFF, Karlovy Vary i drugima.

Trejler – film Instant snovi: https://www.youtube.com/watch?v=rtma2hlUfUo&feature=youtu.be

Ponedeljak, 13. maj / 21.30 / Muzej Jugoslovenske kinoteke - Kosovska

Hi, A.I.

Isabella Willinger, Nemačka / Germany, 2019, 85’

Festivali / Festivals BFI London FF 2018, Lisbon & Estoril FF 2018 (Jaeger nagrada žirija), Cinema Eye Honors Awards 2019, São Paulo IFF 2018

"Sa A.I., vaše rečenice moraju da budu kratke i precizne." - Chuck dobija ovaj savet dok podiže svoju novu robotsku partnerku Harmony, svežu iz fabrike. Na drugom kraju sveta, u Tokiju, slatki robot Pepper živi sa bakom Sakurai, u aranžmanu njenog sina, ne bi li se osećala manje usamljeno. Ali uskoro se ispostavi da je Pepper prilično tvrdoglav. Kako li ćemo samo živeti zajedno sa veštačkom inteligencijom? Šta ćemo dobiti, šta izgubiti?

O rediteljki: Isabella Willinger, rođena 1978. u Minhenu, studirala je slavistiku, američke studije i sociologiju u Berlinu, Pragu, Moskvi i Njujorku. Nakon završenog magistarskog studija 2006. godine upisala je dokumentarni program na Univerzitetu za televiziju i film Munchen. Bila je i urednica kulturnog časopisa Centralno/Istočne Evrope 'plotki'.

Trejler – film Hi, A.I. : https://www.youtube.com/watch?v=h2WbJBEv-uc&feature=youtu.be

Ponedeljak, 13. maj/ 22.00 / Dom omladine Beograda

Beli svet po Daliboreku (The White World According to Daliborek)

Vít Klusák, Češka, Slovačka, Danska, VB / Czech Republic, Slovakia, Denmark, UK, 2017, 105'

Festivali / Festivals Bratislava 2018, Karlovy Vary 2017

Daliborek živi u Prostějovu (gradić u Moravskoj), gde farba delove u fabrici, pravi amaterske horor filmove i piše ljutite pesme. On je radikalni neonacista, ali nikada nije nikoga prebio. On gura četrdesetu, ali nikada nije imao vezu sa ženom; zapravo, još uvek živi s majkom (63). Mrzi svoj posao, svog šefa, cigane, jevreje, izbeglice, homoseksualce, Angelu Merkel, paukove, zubare, demokratiju i svoju majku. Ne može podneti svoj život, ali ne zna šta bi u njemu trebalo da promeni. Nakon što smo proveli celu godinu pokušavajući da ga u to uverimo, Daliborek se konačno složio da bude subjekt poluinsceniranog dokumentarnog filma, napravljenog s naglaskom na vizuelnu stilizaciju. Snimanje je počelo baš u trenutku kad je Daliborekova majka na Facebooku upoznala Vladimira (47), Slovaka koji tvrdi da je aktivni neonacista i hoće da kaže da bi voleo da "pretvori Cigane u asfalt". Ubrzo nakon toga Daliborek susreće Janu (29), udatu ženu iz komšiluka, ali ona je neizlečivo bolesna ...

O reditelju: Vít Klusák diplomirao je na Odseku za dokumentarni film FAMU-a u Pragu, a od 2005. predaje na istom odseku (seminar Filmska naracija). Godine 2004. režirao je s Filipom Remundom uspešan film Češki san koji je prikazan na više od 30 međunarodnih TV kanala. Studirao je fotografiju na industrijskoj školi grafičke umetnosti u Pragu i imao je dve samostalne izložbe fotografije. Upravlja nezavisnom produkcijskom kućom Hypermarket Film ltd.

Trejler – film Beli svet po Daliboreku:

https://www.youtube.com/watch?v=kq7SY0hUv2E&feature=youtu.be

Utorak 14. maj / 21.30 / Muzej Jugoslovenske kinoteke - Kosovska

Podeli:



Preporucujemo

Nova knjiga na temu AI-a: „200 ideja kako zaraditi uz...