•        Evo prilike da i Vi postanete deo Prologa.
  •        Ukoliko želite da postavite prikaz svog omiljenog, ili neomiljenog, filma, glumca ili reditelja, vest koja vam je jako značajna, ili bilo šta što se tiče sveta kinematografije, možete nam poslati vaša viđenja na adresu info@joombooz.com
  •        Da bi bio objavljen, prikaz ne sme u sebi sadržati nikakve vulgarnosti, da ne bude kraći od 10 rečenica, reči poput "brate", "sestro", "fenomenalno", "super" (osim ako nije deo naslova) i njima slične neće se uzeti u obzir, kao ni atak na manjinske grupe.
facebook twitter rss youtube

Režiser filma The Watch Akiva Schaffer govori o vanzemaljcima, improvizaciji i ...

Kada imate glumačku ekipu u koju spadaju Ben Stiller, Vince Vaughn, Jonah Hill i Richard Ayoade, postoji određeni nivo pritiska. Zato što želite da stvorite izbalansiranu ekipu, s jedne strane svaki glumac treba da ima podjednako vreme u filmu, a s druge strane želite samo da kamera prati zabavu. I to je sasvim sigurno bilo nešto sa čime je režiser Akiva Schaffer morao da se suoči tokom snimanja filma The Watch. Ovom prilikom on govori o razvoju scenarija, količini improvizacije koja je rađena za vreme snimanja i kako je bilo raditi sa glumcem koji je ekspert za uloge različita stvorenja, Doug Jonesom.

Znam da je na ovom projektu već bilo neko vreme rađeno pre vašeg dolaska, ali koliko se scenario promenio od kada ste ga preuzeli do onoga što možemo da vidimo u završenom filmu?

Ja sam počeo u maju prošle godine, nakon što su Seth Rogen i Evan Goldberg napisali scenario. Tada sam pročitao tu prvu verziju, i tu njihovu prvu veziju smo uglavnom i snimili. A vi me pitate da li je bilo nekih promena između onoga što sam tada pročitao i onoga što je zapravo snimljeno?

Da.

Pa puno stvari je promenjeno. Seth i Evan su stalno bili uz nas na snimanju, nije da su nam samo predali rukopis, a mi im rekli, '' E pa to bi bilo to, niste više potrebni.'' Oni su sve vreme bili tu. A ima puno promena od tog trenutka do ovog sada. Ne znam samo koliko će vam ovaj odgovor biti dosadan. ( smeh ) Mi smo dodali klinca na skejtbordu, scena sa njim je nova i mislili smo da je bila potrebna neka veća opasnost. Dodali smo kompletnu scenu sa jajima, sa ispitivanjima, scenu kada dete strada. Ceo treći deo, rekao bih, smo nekako izmenili, i to je mislim, normalno kada ste u procesu usavršavanja nečega.

Da li su te promene nastale u pretprodukciji ili ste smišljali stvari i tokom snimanja?

Uglavnom pre snimanja. Jer ja sam došao u maju, a snimanje smo počeli tek u oktobru, tako da smo imali pet meseci. A kada se okupila glumačka ekipa, Vince Vaughn i Ben Stiller su došli malo pre mene, i onda su oni govorili, '' Oh, osećam se baš kao moj lik, i kada bi bio samo malo drugačiji ... Mislim da nikada ne bih rekao ovako nešto...''. Tako su svi počeli da predlažu neke promene kako bi svima bilo prijatno u njihovim ulogama i kako bi mogli uspešno da odrade neki lik. Tako da nisam samo ja menjao, već su svi predlagali, pa sam ja mogao da snimam smireno, a oni su bolje odigrali svoje uloge.

Ovaj film je imao sjajnu glumačku ekipu, četvorica najsmešnijih glumaca današnjice. Ali kada snimate, da li aktivno pokušavate da izazovete smeh, ili kamera jednostavno prati ono što je zabavno?

U pitanju su obe stvari. Mislim da nismo svesno mislili, '' Oh, ovog lika odavno nisam čuo da nešto kaže, moram da mu dodam par redova tako da svi imaju podjednako.'' Mislim da to nikada nismo uradili. Samo smo se postarali da svako ima po neku svoju malu priču, kakva god ona bila, i onda smo je pratili. Sve je to isto u principu. Vi pokušavate da to prikažete što je smešnije moguće, ali tu su ova četiri glumca, pa vi onda mislite, '' Šta bi ovaj lik rekao u ovakvoj jednoj situaciji? '' I onda, '' Šta će ovaj glumac da kaže? '' I tako počnete da smišljate šalu za svakog glumca posebno.

Da li ste na snimanju odobravali puno improvizacije?

Naš način rada se zasniva na tome da uradimo dve do pet scena onako kako je to napisano u scenariju, a onda kada to završimo pređemo na improvizacije. Vince voli da kaže, '' Improvizacije? Možemo li da radimo improvizacije? '' Tako da bih ja onda gledao u monitore, i u trenutku kada naiđe određena scena, ja bih rekao, '' U redu, sad slobodno! '' A ti momci su zaista sjajni. I sasvim sam siguran da svaki put kada govore tekst koji je određen u scenariju, da oni istovremeno razmišljaju o svemu onome drugome što bi u tom trenutku mogli da kažu. Tako da do trenutka dok ja kažem da krenu sa improvizacijama, oni imaju već gomilu drugih stvari koje su smislili. Ovaj sistem sam koristio i u različitim revizijama scenarija. Imao sam asistenta, Ethan, i njegov posao je bio samo da sakuplja sve starije verzije, i pre nego što bi smo snimili scenu, on bi mi dodao scenarija sa svim verzijama scene, tako da bih ja mogao da potražim nešto adekvatno što smo usput napisali, ili samo neke dobre rečenice, pa bih ja rekao, '' Znate šta? Ova rečenica je baš dobra!'', i onda bih im rekao da upotrebe tu rečenicu u sceni, čisto da bi smo imali što više različitih verzija. A ovi glumci zaista smišljaju sjajne šale kada ih pustite da improvizuju. Većinu scena sam završavao onako kako je napisano u scenariju, a onda sam upotrebljavao delove improvizacija tako da bi se scena malo promenila. I mnoge scene, nakon što bi oni počeli sa improvizacijama, bi se jednostavno toliko razvile u nekom drugom pravcu da bi smo završili scenu sa tim stvarima koje su oni smislili.

Ovo vam je drugi film nakon filma Hot Rod, i takođe ste puno režirali kratke filmove za SNL, i zanima me da li ste iskoristili nešto iz tih iskustava prilikom režiranja ovog filma?

Pa ne znam baš pravi odgovor na to pitanje. ( smeh ) Imao sam tek 26 godina i tek smo bili završili prvu sezonu na pravoj televiziji, i odmah smo prešli na pravi film, i bilo je veoma uzbudljivo. Ali sve to je bilo neka vrsta procesa učenja. Sve je bilo novo, od rada sa filmskom ekipom do snimanja filma. Tako da sam, u neku ruku, ovde naučio osnove ovog posla. Onda sam nakon šest godina rada na kratkim filmovima prešao na rad sa većim ekipama, jer smo pravili neke velike muzičke spotove, i radio sam različite žanrove, isprobavao sa crno-belom tehnikom, usporenim snimcima, koristio sam kran, snimao u pokretu ili sa statičnom kamerom i igrao sam se sa svim onim alatkama koje se koriste za snimanje filmova. Tako da dok sam došao do ovog filma, prilično sam se dobro opremio i usavršio za svaki aspekt stvaranja jednog filma. A onda mi je najveći izazov postao rad sa gomilom sjajnih glumaca istovremeno, umesto samo sa jednim velikim glumcem oko koga se sve vrti. To je nešto što ranije nisam nikada radio.

U ovom fimu se pojavljuju i kompjuterski generisani likovi i vanzemaljci, i hteo sam da vas pitam o vašem iskustvu tokom rada sa Doug Jonesom. Sve ono što smo videli da je radio sa Guillermo del Torom u Hellboy filmovima i u filmu Pan's Labyrinth je zaista sjajno. Da li nam možete reći nešto o vašoj saradnji na ovom fimu.

On je zaista sjajan. Jeste li nekada razgovarali sa njim ranije?

Ne, nisam.

Pa, uživaćete u tome ( smeh ). On je jedan on najfinijih ljudi. I bili smo pravi srećnici što smo uspeli da ga dovedemo, jer smo mislili da nam je potreban neko ko je zaista sjajan kada glumi razna stvorenja. I kada smo videli da će to biti on, svi smo bili oduševljeni. On je nosio taj šašavi kostim, a između snimanja dve scene morao je da ga skida, jer bi mu postalo previše vruće. Snimali smo scenu u kojoj Evan i Jamarcus po prvi put pronađu vanzemaljca u svom dvorištu. Bilo je možda 12 stepeni napolju te večeri, i bilo je stvarno hladno, i svi su se tresli od hladnoće, a Doug se rashlađivao. ( smeh ) Imali smo i veliku masku i animatronikse, i tri osobe sa radio kontrolama su kontrolisale lice, a Doug bi samo izveo te neobične pokrete i način hodanja, i sve ono što bi stvorenju dalo neku njegovu ličnost, što bi ga učinilo stvarno živim. Za neke scene smo morali da koristimo kompjutere da bi stvari bolje izgledale, kao na primer, da izgleda mnogo smrtonosnije, strašnije i zlokobnije, da mu proširi zenice i slično. To su neke sitnice zbog kojih stvorenje deluje življe i stvarnije.

Hteo bih da pitam i o filmu The Adventurer's Handbook, na kome ste radili sa Jonah Hillom. Da li se taj projekat još uvek radi?

Nemamo neki plan za taj film, ali razgovarao sam skoro sa Max Winklerom, koji je jedan od pisaca. Svi su voljni da nastave sa tim projektom. Ne znamo da li će biti ista glumačka ekipa ili neka druga, niti da li će Jonah pristati da nastavi, ili će biti samo pisac i producent. Ali svi smo uzbuđeni oko toga i željni smo da pokušamo, ali iako nismo totalno odustali od ideje, i dalje nemamo neki konkretan plan za nastavak.

Podeli:



Preporucujemo

Čime se sada bavi Kameron Dijaz
Holivudski film o Gosnovom bekstvu iz Japana
Stižu nove Nindža kornjače
Preminuo Ennio Morricone, legendarni italijanski kompozitor
Zvezda serije "Mitbasters" optužen za silovanje sestre
Guillermo del Toro, Alejandro G. Inarritu pokrenuli su fond...
Pesme koje su obeležile filmove
Tri srpska filma nagrađena na festivalu u Los Anđelesu
Pulski festival neće biti u tradicionalnoj formi
Spike Lee objašnjava kako Hollywood može bolјe da...
Na prodaju vila Šona Konerija u stilu Džejmsa Bonda
Halle Berry se povukla iz uloge transrodnog muškarca,...
Večnost u tami (In the Dark): Ekskluzivna premijera druge...
Ovo je prva Afroamerikanka koja će igrati kultnu ulogu...
Keke Palmer će glumiti u trileru 'Alice' rađenom prema...
KOMEDIJA O PUTOVANJU KROZ VREME "LEPO DOBA" NA MOJ OFF
Džoni Dep tuži britanski "San"
Svetska premijera srpskog filma "Domovine" u Marseju
Spremaju se novi "Pirati sa Kariba": Margo Robi igraće...
Pavle Vuisić, genijalni naturščik
Chris Hemsworth će proći kroz najveću fizičku...
Dragged Across Concrete (2018) (2018)
Locke (2013) (2013)
Ana de Armas i Wagner Moura igraju lјubavnike u novom...
BIOSKOPI U SRBIJI IPAK ZATVORENI DO AVGUSTA
Kako je Jason Bourne završio utičući na James Bond-a
FILMOVI NAJVEĆEG KOMIČARA SVIH VREMENA ČARLIJA ČAPLINA...
Besplatni kampovi dokumentarnog filma za mlade iz cele...
Objavljen tizer filma "Respect" posvećen životu Arete...
ZAŽIVEO REDOVAN REPERTOAR U DRIVE IN BIOSKOPU NA ADI