Kadar sa vožnjom unapred može da se montira sa kat-evej kadrovima. Pokret kamere i aktera se održava stalno u masteru. Odgovarajući kat-evej kadrovi se usecaju i oni komentarišu ili naglašavaju smisao priče. Evo jednostavne scene:
Kadar 1. Ameriken čoveka A. Donji rakursi, kamera se kreće nazad sa akterom koji ide prema nama. On ima slušalice na ušima i mali mikrofon ispred lica. Drži tablu sa kontrolnim listama i kreće se duž podzemne kontrolne sobe pune ljudi. A: "Sve je u redu. Da čujemo vaš poslednji izveštaj."
Kadar 2. Krupni plan B. Sedi levim profilom prema kameri, ispred velike kontrolne table. Pritiskuje neke prekidače.
B: "Kompjuter je spreman, gospodine."
Kadar 1. Ameriken A. Kamera u vožnji unazad snima A koji se kreće prema nama. A: "O.K. Bark?"
Kadar 3. Krupni plan C. On stoji ispred table sa instrumentima, desnim profilom okrenut kameri. C: "Pravac je na signalu."
Kadar 1. Ameriken A. Kamera u vožnji unazad. A proverava svoju listu sa olovkom. A: "Paljenje spremno?"
Kadar 4. Krupni plan D. Ledjima okrenut prema nama, sedi ispred dva tv ekrana, na njima se vidi raketa na lansirnoj rampi.
D: "Da, gospodine. Imamo zeleno svetlo".
Kadar 1. Ameriken A. Ide prema nama i zastaje. Kamera staje takodje, kadrirajući ga u amerikenu. A: "Uredu. Kontrola, dva minuta do lansiranja".
Kao što se vidi u primeru, odnos pitanja i odgovora daje slikama veću povezanost, iako u ovom slučaju ni jedan od aktera nije imao odgovarajuću osu akcije. Sva četiri čoveka ledjima su okrenuti jedan drugom.