•        Evo prilike da i Vi postanete deo Prologa.
  •        Ukoliko želite da postavite prikaz svog omiljenog, ili neomiljenog, filma, glumca ili reditelja, vest koja vam je jako značajna, ili bilo šta što se tiče sveta kinematografije, možete nam poslati vaša viđenja na adresu info@joombooz.com
  •        Da bi bio objavljen, prikaz ne sme u sebi sadržati nikakve vulgarnosti, da ne bude kraći od 10 rečenica, reči poput "brate", "sestro", "fenomenalno", "super" (osim ako nije deo naslova) i njima slične neće se uzeti u obzir, kao ni atak na manjinske grupe.
facebook twitter rss youtube

Storks (2016)

’Storks’ ima neke znake nazovimo loše animiranog filma – one vrste filma koji ne pretenduje da bude nešto više od dadilje na 90 minuta. Akcione scene su prebrze i energične, i publici jedva daju priliku da razmisle pre sledeće potere, eksplozije ili muzičkog predaha u vidu žurke. Montaža se dešava tempom koji se normalno koristi za reklame za pića sa visokim procentom kofeina. S obzirom da je izbor pao između toka koji priliči šali i onog koji je namenjen naraciji, autori filma uvek biraju šalu.

Međutim, postoji i neočekivano srce u novom filmu Warner Animation Groupe, kao i nekonvencionalni senzibilitet komedije koji opravdavaju haos na ekranu. „Storks“ sugeriše da njegov bliski rođak, „The Lego Movie“, nije izolovani incident i da novi razvojni tim za animacije u kompaniji Warner Bross ima plan za proizvodnju kvalitetnih filmova u godinama koje dolaze.

„Storks“ je delo reditelja žive akcione komedije Nicholasa Stollera (“Forgetting Sarah Marshall,” “Neighbors”), koji je udružio snage sa rediteljem Dougom Sweetlandom i producentom Bradom Lewisom, dvojicom veterana kompanije Pixar. Izgleda da svi zajedno neguju bezbedan prostor za prodor komedije u oblasti u kojima nijedna ideja nije previše čudna i nijedna šala nije previše slučajna da bi uspela da prođe.

Objašnjen u nekoliko rečenica, zaplet zvuči kao neizvodljiva zbrka. Rode su prestale da isporučuju bebe, i sada se bave raznošenjem paketa za kompaniju sličnu Amazonu. Junior (kojem je glas pozajmio Andy Samberg), mora da otpusti jedino ljudsko biće među zaposlenima (Katie Crown), kao i da dostavi zadnju bebu koju su stvorile rode u njen novi dom. I to je samo otprilike 8% priče kratkog raspona pažnje koja takođe uključuje i čopor vukova, dramu u ljudskoj porodici, korporativno spletkarenje i preuređenje doma. Ipak, u ovom haosu postoji red, pošto se scene u ovoj komediji stalno povezuju.

Iako Pixarovi filmovi imaju senzibilitet prave akcije, film „Storks“ ide u drugom pravcu, prihvatajući sposobnost animacije da prekrši sva pravila vezana za vreme i mesto. Nalik fenomenalnom „The lego Movie“ Phila Lorda i Christophera Millera, autori filma su radili sa sigurnošću da će, ako jedna šala propadne, ona koja sledi za par sekundi biti dovoljna za iskupljenje cele te scene.

Stoller i Sweetland dodaju nešto novo žanru borilačkih veština, sa zanimljivim scenama borbe u kojima borci moraju da se bore a da ne probude bebu. Već spomenuti vukovi imaju zajedničku mogućnost da pretvore svoj čopor u vozila, što je ideja koja deluje glupo ukoliko je napišete, ali je to zapravo ideja koja gradi komičnu inspiraciju na ekranu.

Sakrivene u senci, slično kao i iznenadna akciona scena Willa Ferrela u „The Lego Movie“, nalaze se udarci u stomak u vidu emocionalne rezonance. Fokus ljudske porodice koja čeka bebu, tj. muža i žene koji traže zajedničku nekretninu (Ty Burrell and Jennifer Aniston), stalno se pomera sa sina koji vapi za pažnjom, pa sama porodica mora da nauči da se ponovo međusobno poveže.

„Storks“ je previše zbrkan film, možda i film kojem nedostaju još jedno ponovno pisanje i još tri prerade da bi bio bolji. (Ili možda ima jednu obradu viška.) Ipak, kao i drugi veći pripovedači u istoriji animacije, i stvaraoci ovog filma su se zabavljali, bez da precrtavaju obavljene zadatke kako bi zadovoljili korporativne donosioce odluka.

Ko god da vodi Warner Animation Group deluje kao da dozvoljava ludacima da upravljaju azilom i to je zaista divno.

Žanr:animacija, avantura, komedija
Godina:2016
Reziser:Nicholas Stoller, Doug Sweetland
Scenario:Nicholas Stoller
Uloge:Andy Samberg, Katie Crown, Kelsey Grammer
Uzrast:PG
Award:dve nagrade
Box office:64.8M USD
Studio:RatPac-Dune Entertainment, Stoller Global Solutions, Warner Animation Group
Zemlja:United States
Website:www.storksmovie.com
Jezik:engleski
Trajanje:87 minuta
Podeli:



Preporucujemo

„Prirodna svetlost” Deneša Nađa i „Čuvar brata...
Festival evropskog filma Palić – izveštaj sa...
Svetska premijera srpske koprodukcije „Elegija lovora”...
28. Palić Film Festival – Gorki List nagrada publike...
Repertoar Cineplexx Niš bioskopa od 15. do 21. jula
Održana promocija izdavaštva Filmskog centra Srbije na...
Cineplexx bioskop na otvorenom stiže u Smederevo
Održana promocija knjige „Pisci u bioskopu: Književna...
Žiri Takmičarskog programa – igrani film 27. Sarajevo...
27. Sarajevo Film Festival: U konkurenciji za nagrade Srce...
The Father (2020) (2020)
Beldocs na N1
Dragan V. Vidojković dobitnik priznanja „Petar...
Stanley Jordan svira Hendrixa!
Predstavljanje Filmskog centra Srbije na Festivalu...
Palić Film Festival - Izveštaj sa konferencije za medije...
Cineplexx bioskop na otvorenom stiže u Čačak
„Najgora osoba na svetu” Joakima Trira i „Čisto...
Goranu Bregoviću nagrada “Šaban Bajramović”
Sutra počinje 28. Festival evropskog filma Palić
Svemirski basket u Cineplexx bioskopima
Spirala straha na velikom platnu Cineplexx bioskopa
Glumac Dino Bajrović voditelj ceremonije otvaranja 27....
POTREBA ZA MRŽNJOM Filipa Čolovića na 27. SARAJEVO FILM...
Repertoar bioskopa Cine Grand Delta Planet
Otvorena izložba „To se nije dogodilo“ sekcije...
“Plavi cvijet” Zrinka Ogreste i „Frans” Bruna...
„Gripa Petrovljevih” Kirila Serebrenikova i...
Film „Vojvoda” Rodžera Mičela na zatvaranju Festivala...
Beldocs - Počeo još jedan krug Evropskog filmskog izazova