•        Evo prilike da i Vi postanete deo Prologa.
  •        Ukoliko želite da postavite prikaz svog omiljenog, ili neomiljenog, filma, glumca ili reditelja, vest koja vam je jako značajna, ili bilo šta što se tiče sveta kinematografije, možete nam poslati vaša viđenja na adresu info@joombooz.com
  •        Da bi bio objavljen, prikaz ne sme u sebi sadržati nikakve vulgarnosti, da ne bude kraći od 10 rečenica, reči poput "brate", "sestro", "fenomenalno", "super" (osim ako nije deo naslova) i njima slične neće se uzeti u obzir, kao ni atak na manjinske grupe.
facebook twitter rss youtube

The Love Witch (2016)

’The Love Witch’ Annae Biller je film koji će estete kiča dočekati otvorenih ruku. Nije kao da je poseban izgled ovog filma zapravo ukras, niti kao da se izvlači na jeftin šarm. Ne da je Billerova samo režirala ovaj pravi politički autorski rad, ukoliko ga je ikada i bilo, već je ona i napisala scenario, ona je bila dekorater na setu, a radila je i kao kostimograf i dizajner produkcije. Pored svega toga, našla je dovoljno vremena da se pozabavi i komponovanjem muzke. Bukvalno sve čega se dotakla predstavlja zapanjujući uspeh.

Samantha Robinson (koja izgleda kao kriminalistička ikona Edwige Fenech) igra Elaine, narcisoidnu mladu vešticu. Njen novi životni cilj je da odstrani sav naporan rad iz svojih veza i da ih učini savršenima, kako nikada više ne bi bila odbijena. U tom njenom lovu na gospodina Pravog, njeno filozofsko stanovište predstavlja mešavinu predanog feminizma – ona želi kontrolu (što je fer zahtev) – ali načini koje koristi su antifeministički i više nalikuju načinima koje koriste serijske ubice (zarobljavanje, porobljavanje, ubijanje). Obučavala ju je lokalna grupa veštica, koju je predvodio muškarac, i to tako da dobije ono što želi, ali ne putem svoje ličnosti, već putem raznoraznih obmanjujućih sredstava. Ipak, čarobnica i zavodnica Elaine izaziva mnoge simpatije, uprkos svojim stravičnim delima. Pomalo delujući kao stepfordska žena, koja se objektivizuje samo da bi zadovoljila momke, ona takođe pogrešno veruje da je otkrila cake u muškoj psihologiji. Nabacujući se momcima prilično otvoreno – ona je, na kraju krajeva, stvarno zgodna devojka – da bi im zatim ubacila nešto u piće, ove žrtve koje ništa ne sumnjaju – a ipak misle da će im se najluđa porno fantazija upravo ostvariti – polako počinju da proživljavaju senzacije koje su za njih jednostavno previše. Iznenada Ellaine postaje centar njihovog sveta. Postoji samo Ellaine. Ona je početak i kraj svega. Međutim, sledećeg dana, ona se budi razočarana. Njene žrtve se toliko zaljube u nju da se prosto razbole, preterano se žale i time potvrđuju često ponavljanu parolu da svi muškarci traže ženu lakog morala u krevetu, a medicinsku sestru i kuvaricu za ostale životne oblasti, probleme i situacije. Njihova plačljivost je slabost koja joj se gadi, što posledično vodi njihovoj smrti.

Ovaj film Billerove ne samo da je smešan – iako ima neke delove koji kao da su uzeti iz popularnih sitkom serija ili sapunica – nego predstavlja i neki vid poučne priče i, naravno, predstavlja tragediju. Onda kada Ellaine pomisli da je našla gospodina Pravog – ovog puta za stvarno – njen svet i prethodna dela imaju posledice. Ovaj film, koji je više umetničko delo nego što je horor film, će bez svake sumnje naći zahvalnu publiku koja traži nešto drugačije. Billerova poseduje ekscentričan talenat – što je uvek plus kada govorimo o horor filmovima – a „The Love Witch“ predstavlja trijumf forme i stila. Šarena kinematografija M. Davida Mullena je takođe odrađena u šeretskom stilu, ali ona celokupna slika koju možemo videti na platnu zapravo pripada Billerovoj, što je zaista impresivno.

Žanr:horor, komedija
Godina:2016
Reziser:Anna Biller
Scenario:Anna Biller
Uloge:Samantha Robinson, Jeffrey Vincent Parise, Laura Waddell
Studio:Anna Biller Productions
Zemlja:United States
Website:www.lifeofastar.com
Jezik:engleski
Trajanje:120 minuta
Podeli:



Preporucujemo

Preminula glumica Dajana Rig
Mirjana Karanović: Festival evropskog filma Palić je...
Hristina Popović, Mladen Đorđević i Filip Đurić u...
Ladies night uz dugoočekivani nastavak filma ,,After" u...
Pulski filmski festival: "Velika zlatna arena" za film...
Vladimir Andrić i Slavčo Malenov dobitnici Nagrade za...
Filmski centar Srbije - Počinje obuka za asistente i...
Dobitnik Zlatnog lava za najbolji film "Zemlja Nomada" u...
Radni susreti sa Želimirom Žilnikom, Barbi Marković i...
Otvoren 44. Festival filmskog scenarija u Vrnjačkoj banji
Sutra svečano zatvaranje i dodela nagrada 13. Beldocs...
Bioskop Vilin Grad – repertoar od 10. do 16. septembra
The Platform (El hoyo) (2019)
VEČE ZA DAME U BIOSKOPU VILIN GRAD
Beldocs Dodelom nagrada najboljim filmovima završen 13....
Drugi festivalski dan posvećen filmovima Kler Simon u...
Repertoar Cineplexx Niš bioskopa od 17. do 23. septembra
Radni susreti: Razgovor sa pozorišnim i vizuelnim...
Svečano otvoren 27. Festival evropskog filma Palić
Film Darka Bajića Ime naroda na svečanom otvaranju...
Proglašeni pobednici 27. Festivala evropskog filma Palić
Svetlana Bojković na otvaranju izložbe posvećene...
Srpska premijera filma 'Zaceli me' Danijele Štajnfeld na...
Mira Banjac: Na palićkom festivalu osećam da sam deo...
Film Maje Novaković 'A sad se spušta veče' osvojio još...
Power of Grayskull: The Definitive History of He-Man and... (2017)
Predstavljamo vam top 5 filmova koje ne smete propustiti na...
Rat u Siriji kao i dalje aktuelna tema dokumentarnih filmova
Šejla Kamerić - Place to Stay
Svetlana Bojković: Imala sam sreću da budem savremenik...