•        Evo prilike da i Vi postanete deo Prologa.
  •        Ukoliko želite da postavite prikaz svog omiljenog, ili neomiljenog, filma, glumca ili reditelja, vest koja vam je jako značajna, ili bilo šta što se tiče sveta kinematografije, možete nam poslati vaša viđenja na adresu info@joombooz.com
  •        Da bi bio objavljen, prikaz ne sme u sebi sadržati nikakve vulgarnosti, da ne bude kraći od 10 rečenica, reči poput "brate", "sestro", "fenomenalno", "super" (osim ako nije deo naslova) i njima slične neće se uzeti u obzir, kao ni atak na manjinske grupe.
facebook twitter rss youtube

The Post (2017)

„The Post“ Stevena Spielberga smešten je u 1971. godinu, a ipak ne bi mogao da se odnosi više na 2017. godinu čak i da je pokušao. Tu su prizori specifični za taj period u vidu zulufa, majica boje senfa i scena prepunih dima od cigareta, ali je to i pravovremeni poziv da se govori istina u doba „lažnih vesti“.

Naravno, potrebno je dosta vremena da se film iznese, a u trenutku kada je ovaj uzbudljivi proceduralni komad o žurbi Washington Posta da objavi Pentagon Papers pisan, izbori 2016. godine još uvek nisu bili završeni. Spielbergu se posrećilo – ako išta vezano za te izbore možete nazvati srećnim. Poruka filma je toliko očigledna da je šteta što je treba ponavljati; naime, kontraverzna opoziocionarska štampa je od suštinskog značaja za demokratiju.

Spielberg je jednostavno morao da pretvori „The Post“ u „film poruke“. On se uzdiže do sadašnjeg trenutka na štulama, sa megafonom i odličnom muzikom Johna Williamsa. Tom Hanks i Meryl Streep su urednici Posta Ben Bradlee i izdavač Katharine Graham, čije se novine u novčanoj krizi objavljuju uporedo sa priznatijim New York Times (nešto što se zapravo neće promeniti sve do Postovog teksta o Watergateu kasnije). Nakon što Times objavi pregršt procurelih tajnih dokumenata vlade u kojima se detaljno opisuje ogromna mreža laži o ratu u Vijetnamu, predsednik Nixon pokreće tužbu kako bi zaustavio dalju publikaciju ovih novina. Stoga Bradlee i njegov tim strastvenih reportera (uključujući i izgužvanog Boba Odenkirka) preuzimaju štafetu i trče dalje ka cilju. Film zavisi od uzajamne dinamike između harizmatičnog Bradleeja u košulji zavrnutih rukava (Hanks nikada ranije nije bio tako sjajno nestašan) i Grahama, njegovog plemićkog šefa kojem je draže da priređuje zabave za visoko društvo Beltwaya nego da donosi teške odluke u kancelariji.

Lepota nastupa Streepove (a ovo je jedan od njenih najboljih nastupa u proteklom periodu) je način na koji vam omogućava da je vidite kako postaje odgovorna za svoj položaj. Ona uzdiže „The Post“ od priče Prvog Amandmana i pretvara ga u feminističku priču. Spielberg nam omogućuje da lako pratimo te ključne dane u američkoj istoriji. Međutim, ukoliko „The Post“ posmatrate nasuprot nekim filmovima kao što je „All the President’s Men“, videćete razliku između pasivno objašnjene priče i one u kojoj aktivno i zajedno sa likovima pomažete da se razmrsi narativni čvor. To je mala stvar u urgentnom i besprekorno izvedenom filmu. Ali je to upravo i razlika između veoma dobrog i sjajnog filma.

Žanr:biografski, drama, istorijski
Godina:2017
Reziser:Steven Spielberg
Scenario:Liz Hannah, Josh Singer
Uloge:Meryl Streep, Tom Hanks, Sarah Paulson
Uzrast:PG-13
Award:Nominovan za 2 Oscara, 13 nagrada i 91 nominacija
Studio:Amblin Entertainment, DreamWorks, Participant Media
Zemlja:United States
Website:www.foxmovies.com/movies/the-post
Jezik:engleski
Trajanje:116 minuta
Podeli:



Preporucujemo